Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Er gaat weer gefietst worden door deze windsurfer. 02 mrt 2013 07:20 #937

  • Marcel
  • Marcel's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • make more fun
  • Berichten: 345
  • Ontvangen bedankjes 1
Zo, he he de winter is bijna op zijn eind!
Na een hele lange tijd niet gefietst te hebben ben ik er nu wel weer aan toe om mooie ritjes te fietsen ( onder de 4bft) natuurlijk en met een zonnetje erbij.

Wat heb ik de winter gedaan!
Eind december was 1 van de laatste keren dat ik gesurfd heb met mooie resultaten!
Ben ook in december weer de sportschool in gegaan om lekker te trainen ( spinnen en cardio)
in februari ben ik nog een weekje naar Curacaou geweest, waar het een heerlijke 27/29 graden was.
Leuk om een x geweest te zijn maar mijn eiland is het niet,alleen maar wind om je oren en dan op het hele focking eiland Niet kunnen surfen :angry:
We zijn nog wel naar sea world gegaan en hebben met de dolfijne gezwommen,dat was echt helemaal te gek.
De bevolking zelf zijn daar niet gastvrij en zijn erg lui ( ja man rustig aan ) .
De meeste die mij kennen snappen dat is niks voor Mars :whistle:
Nu zijn we weer volop in de running en zit ik met smart op mijn nieuwe zeilen te wachten, die zijn nu nog onder weg met de boot!rond 20 mrt zijn ze pas hier in mijn bezit.
Ben heel erg benieuwd!
Nu maar hopen dat we veel mooi weer krijgen om lekker te fietsen en te surfen

Gtrjs. mars

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Marcel.

Er gaat weer gefietst worden door deze windsurfer. 02 mrt 2013 17:56 #938

  • Willem
  • Willem's Profielfoto
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Ik vind het wel leuk dat je opschrijft wat je van de winter gedaan hebt, zal ik gelijk ook maar doen.

En door deze fietser gaat er natuurlijk ook weer gesurft worden. Ik geloof dat ik 27 augustus 2012 voor het laatst op het water geweest ben.

Ook ik ben van de winter aan het spinnen geweest en wel 2x per week. En als het weer het toeliet, dan zat ik op zaterdag op de fiets met de vereniging. Het spinnen is voor mij vooral bedoeld om sterker te worden, dus veel staan met veel weerstand erop. Ik heb wel het idee dat het helpt, want tegenwoordig moet ik bij de vereniging op kop rijden met de senioren. Het gaat wel niet zo hard, maar vorig jaar kon ik dat helemaal niet.

Als de klok weer vooruit gaat, dan moeten we misschien het woensdagavond fietsen wel in ere herstellen? Ik hoor het wel.

En die mooie ritjes komen vanzelf als het weer mee wil werken tenminste :) B)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Er gaat weer gefietst worden door deze windsurfer. 03 mrt 2013 07:56 #940

  • Marcel
  • Marcel's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum-lid
  • make more fun
  • Berichten: 345
  • Ontvangen bedankjes 1
Hahaha, mijn laatste fiets tochie was die op de veluwe!
Ik vindt het spinnen ook een leuke bezigheid , ik ga ook minimaal 2 x in de week en vaak ook nog op zondag.
Goed om te lezen dat je er zoveel baat bij hebt, moet wel zeggen dat je een enorme drive heb gevonden voor het fietsen.
Wat begon als een vervanger in de winter voor het surfen, in 2010 om te trainen fit te blijven voor het surfen

Wat de woensdag avond betrefd, die wil ik ook graag weer op pakken,
Bij ons in het spin clubje zijn er ook een aantal die iedere woensdag een rondje rotte rijden.
Zal leuk zijn als we met elkaar kunnen rijden.
Ik zal van de week ff een balletje op gooien.

Latersssss

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: Willem
Tijd voor maken pagina: 0.231 seconden

Leden login