Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Ride With GPS voor Android 17 jan 2014 09:36 #1386

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Met Ride with GPS kun je online op het web je ritten registreren, net als Strava, Garmin connect en meer van dit soort site's. Natuurlijk kun je ook gewoon je fietstellertje gebruiken om te weten hoeveel kilometers je in een jaar gereden hebt, hoeveel kilometers was de laatste rit, wat is het gemiddelde. Uiteindelijk staat het dan op je tellertje en heb je de belevenis van die rit in je hoofd zitten. Niks mis mee.

Persoonlijk vind ik het prettiger om toch iets meer gegevens te bewaren dan alleen het fietstellertje, maar ik heb ook geen zin om alles handmatig in te tikken. De oplossing is een GPS kopen, maar die dingen zijn f*cking duur. Het kan ook anders en nog veel simpeler.

Ride with GPS is de tegenhanger van eerder genoemde 'websites' en eigenlijk lopen ze een klein beetje achter op bv Strava. Maar daar komt verandering in!! Als geregistreerd gratis (jawel!!) lid kun je voor je android telefoon een App testen. Met deze app kun je navigeren en je ritjes 'opnemen'. Als je het eenmaal ingesteld hebt, dan worden je ritjes automatisch naar de server gestuurd. Prachtig toch...???

Als je dan ook nog een keer lid wordt van de Bikels groep in Ride with GPS, dan worden je ritjes dus zichtbaar op de website. Klik hier om te kijken hoe dat eruit ziet.

De telefoonuitvoering is in de laatste testfase (beta) en ik zal hem in de komende weken aan de tand voelen naast mijn Garmin Edge om te kijken of het een beetje klopt.

Wordt vervolgd dus!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: Willem
Tijd voor maken pagina: 0.157 seconden

Leden login