Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Fietsbril op sterkte 30 juni 2015 15:53 #1576

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Vorig jaar heb ik bij Optiek van Es in Tiel (ook eigenaar van lensnet.nl) een fietsbril op sterkte aan laten meten. Het is een multifocale bril met meekleurende glazen van Nike geworden. Ik rijd er nu een tijdje mee en ik moet zeggen dat hij prima bevalt. Je zet hem 's-morgens op en je vergeet gewoon dat je een bril op hebt. Ook blijft hij goed zitten als je behoorlijk zweet, in tegenstelling tot mijn gewone bril, want die heeft de neiging om naar voren te zakken. Kortom: een hele goede aankoop wat mij betreft.

Optiek van Es is geen onbekende in wielerland en is hofleverancier voor de Lotto/Jumbo wielerploeg en ook de Rabo/Liv damesploeg voorziet hij van lenzen en brillen.

Speciaal en alleen voor Bikels.nl kan hij een Nike sportbril (op sterkte en meekleurend glas) leveren voor 250 euro en dat is zeker niet te duur!!


Bijlage IMG_0397.JPG niet gevonden



Bijlage IMG_0398.JPG niet gevonden

Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem.

Fietsbril op sterkte 30 juni 2015 22:49 #1577

  • Marcel
  • Marcel's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • make more fun
  • Berichten: 345
  • Ontvangen bedankjes 1
Super Willem dat dit mogelijk is voor bikels member.

Ik heb zeker wel intressen,moet ik daar een afspraak voor maken of kan ik daar gewoon binnen stappen op een zaterdag of woensdag!


Super aanbod.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Fietsbril op sterkte 01 juli 2015 14:17 #1578

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Ik denk dat een afspraak maken het makkelijkste en beste is Marcel. Zal je net zien dat hij andere klanten (die wel een afspraak gemaakt hebben) aan het helpen is.

Ik zou bellen om niet onnodig te hoeven wachten. Vraag naar Jan-Willem en zeg dat je voor de Bikels deal komt, dan is het helemaal goed. Uiteraard gaan we natuurlijk ook een stukje fietsen, dus laat even weten wanneer je van plan bent om te komen.

Klik hier voor de contactgegevens.

Mochten er nog meer mensen zijn die ook zo'n bril willen, laat dit dan even weten. Dan kunnen we vragen of Jan-Willem bijvoorbeeld genegen is om op zondag (voor of na de kersentocht bijvoorbeeld) een paar oogmetingen te doen. Dit onder ernstig voorbehoud natuurlijk, want hier heb ik nog niks over gevraagd aan hem.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Fietsbril op sterkte 02 juli 2015 01:42 #1581

  • Roland
  • Roland's Profielfoto
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Berichten: 1
  • Ontvangen bedankjes 0
Ha Willem, klinkt goed zo'n sportbril, wordt dit door een verzekeraar beschouwd als normale bril? Weet jij dat ?

Ik ben bang dat ik er ook aan moet gaan geloven, met name jouw positieve reactie op het zweten icm een bril spreekt mij erg aan

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Fietsbril op sterkte 02 juli 2015 08:59 #1582

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Hoi Roland,
Welkom op dit forum :thumb:

Een bril is een bril, ja toch!! Van hetgeen de verzekeraar uitbetaald moet je niet teveel verwachtingen hebben.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: Willem
Tijd voor maken pagina: 0.182 seconden

Leden login