Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Groepen ODS classic 18 aug 2013 11:16 #1213

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Dit jaar rijd ik de ODS classic voor de derde keer.

De vorige keren was er nauwelijks sprake van enige afspraken hoe er gereden werd. Er werd op topsnelheid vertrokken en je had eigenlijk geeneens tijd om lekker in je ritme te komen. De groepen vielen dus heel snel uit elkaar en dat was jammer.

Persoonlijk heb ik altijd een kilometertje of 10 - 15 in een redelijk rustig tempo nodig voordat ik lekker ga rijden. Ik denk dat er wel meer mensen zijn die dat prettig vinden.

Aan de 'regelaar' (Ted) heb ik gevraagd om verschillende groepen samen te stellen en voor iedere groep een wegkapitein aan te wijzen die de boel een beetje bij elkaar houdt. Er komen twee groepen:
  • de 'sociale' groep, waarbij het tempo van de langzaamste fietser bepalend is. Na iedere klim wordt er dus op elkaar gewacht. Wegkapitein: Peter B
  • de 'hardrijders', die elkaar het snot voor de ogen willen rijden. Wegkapitein: nader te bepalen

Hopelijk wordt het hiermee een gezellig dagje voor iedereen en hoeft niemand de hele classic alleen te rijden, zoals al eerder gebeurd is. Kwestie van de juiste groep kiezen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Groepen ODS classic 18 aug 2013 19:34 #1214

  • Ronald
  • Ronald's Profielfoto
  • Bezoeker
Leuk Willem

Ik hoop volgend jaar mee te doen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Groepen ODS classic 18 aug 2013 19:49 #1215

  • Marcel
  • Marcel's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • make more fun
  • Berichten: 345
  • Ontvangen bedankjes 1
Willem ,
Ik kies de groep waar jij en Laurens in rijden,als ik me goed kan herinerenvan de eerste x dat ik mee ging , weet ik nog dat de snelle groep ook voor mij te hoog is gegrepen!

Maar hoe langzaam is de sociale groep dan ! Of valt het wel mee ,en is het alleen met klimmen dat het wat rustiger aan gaat ?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Groepen ODS classic 18 aug 2013 20:03 #1216

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
De sociale groep doet wat wij ook altijd rijden (hoop ik), dus op het vlakke zo rond de 30 en klimmen doet iedereen in zijn eigen tempo. Vorig jaar hebben we met een man of 8 de hele rit gereden en dat ging eigenlijk prima. Hopelijk wordt het dit jaar een rit zonder al te veel incidenten. Het weer ziet er vooralsnog goed uit, maar het is pas over twee weken, dus er kan nog van alles veranderen.

Bij die hardrijders zitten er paar die gemiddeld gemakkelijk boven de 30 rijden, dus daar hebben de meesten niks te zoeken.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Groepen ODS classic 19 aug 2013 17:16 #1217

  • Michel
  • Michel's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Berichten: 60
  • Ontvangen bedankjes 10
Willem,

Ook ik ga volgend jaar een poging wagen.
P.s. Wat doen we aanstaande vrijdag

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Groepen ODS classic 19 aug 2013 17:51 #1218

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Da's een mooi voornemen Michel!!! 30 augustus 2014 ben je gewoon vrij, dus die smoes kun je niet meer gebruiken. :-D

Nog ff die Cube Agree SL bestellen en dan ben je er helemaal klaar voor :-) :p

Vrijdag Midden Delfland, Vlaardingen enz? Is altijd wel een mooi rondje.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Willem
Tijd voor maken pagina: 0.178 seconden

Leden login