Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Catering ODS classic 22 aug 2013 12:46 #1226

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Waar andere jaren de catering na afloop van de classic gratis was, moet er nu betaald worden voor het eten. Onderweg kun je wel water/sportdrank scoren en je hebt een tegoedbon voor 1 energiereep. Heb je meer nodig onderweg, dan kun je beter zorgen dat je zelf wat meeneemt. Het is een lange dag met de reis er naar toe en ik zorg altijd dat ik bij de start flink wat naar binnen gewerkt heb voor de 'eerste helft'. Een banaan en een paar reepjes heb ik altijd wel bij me.

Waar ik bang voor ben bij terugkomst in Landgraaf is enorme rijen mensen die wat willen eten en dat je na drie kwartier pas je eten hebt, wat misschien ook nog een keer maar half gaar is. Er moeten tenslotte 1500 man in een korte tijd voorzien worden. Misschien maak ik me bezorgd om niks en is het prima geregeld. Is dat niet het geval, dan is het misschien een idee, gewoon richting huis te gaan rijden en 15 km verder bij MacDonald in Geleen (zowat op de snelweg) wat naar binnen werken. Zomaar een idee.

Zie hieronder de tekst van de website ODS.

Catering

*De afgelopen jaren zijn de organisatiekosten van de Classic enorm gestegen door de toenemende veiligheidseisen en de veranderende wet- en regelgeving m.b.t. het organiseren van wielertoertochten(denk aan bijvoorbeeld het vergunningenbeleid per gemeente en de inzet van gecertificeerde verkeersregelaars). Hierdoor is de Classic zowel in 2011 als in 2012 verliesgevend geweest.
Om de toekomst van de ODS Classic te waarborgen is er door het bestuur besloten om voor 2013 maatregelen te nemen. Om de prijs per deelnemer niet te hoeven verhogen is ervoor gekozen om het eten na afloop voor eigen rekening te laten nuttigen. Met deze maatregel hopen wij de ODS Classic ook in de toekomst te kunnen behouden. We vragen hiervoor uw begrip.


Dit betekent concreet dat bij het inschrijfbedrag het volgende is inbegrepen:
•Ontvangst met koffie en thee aan de start
•Water en sportdrank op de ravitailleringspunten
•Tegoedbon voor een energiereep op een van de kleine ravitailleringspunten
•Een compleet lunchpakket in Blegny met onbeperkt gebruik van koffie, thee en bouillon en een consumptiebon voor een drank (fris) naar keuze
•2 drankbonnen voor de finish in Landgraaf


Niet meer inbegrepen:
•Eten bij de finish in Landgraaf.
•Er zal wel eten voor eigen rekening aangeboden worden.


De voetbalclub zal eetbuffetten maken met het volgende aanbod:

Broodje gezond € 3,00
Broodje hamburger (*) € 2,00
Broodje hamburger met sla en chips € 2,50
Broodje kipburger € 2,00
Broodje kipburger met sla en chips € 2,50
Broodje frikandel of kroket € 1,50
Broodje bami of gehaktbal € 2,00
Broodje Grillworst (*) € 2,50
Broodje Mexicano (*) € 2,50
Gyros met sla, brood en saus € 3,50
Tosti´s (2 stuks) ham/kaas met sla € 4,00
Friet met saus € 2,00
Friet speciaal € 2,25
Friet met frikandel of kroket met sla en saus € 4,00
(*) Gyros, hamburgers, mexicano en worst zullen op de BBQ bereid worden!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem.
  • Pagina:
  • 1
Moderators: Willem
Tijd voor maken pagina: 0.155 seconden

Leden login