Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Actioncam voor weinig 28 jan 2014 16:18 #1402

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Ik was vanochtend bij de Action en zag daar een grote poster. Ach, voor 29,95 kan je je geen buil vallen, dus ik heb dat ding maar meegenomen. Vanmiddag even gemonteerd op mijn mountainbike en een blokje rondgereden. Het resultaat valt eigenlijk geeneens tegen gezien de weersomstandigheden. Het beeld trilt een beetje, en dat komt door natuurlijk omdat je over straatstenen rijdt met profielbanden. Ik denk dat het beeld op een racefiets op een asfaltweg best acceptabel zal zijn. Helaas had ik geen zin om met mijn gepoetste racefiets in de regen te gaan rijden :evil:

Hij wordt geleverd met waterdichte behuizing en spulletjes om te monteren. MicroSD kaartje is niet meegeleverd, maar een 8 GB SDHC class 10 heb je al voor 5,80 bij Paradigit. Hier kun je zo'n 40 minuten film mee opnemen in 720P. De L-ion accu gaat -volgens de documentatie- 80 minuten mee. Foto's kun je er ook mee maken bv iedere 2-5-10-60 seconden en dat gaat in 5 Mpx.


Bijlage IMG_20140128_110624.jpg niet gevonden




Bijlage DSC04023.JPG niet gevonden





Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem.

Actioncam voor weinig 29 jan 2014 19:20 #1404

  • Marcel
  • Marcel's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • make more fun
  • Berichten: 345
  • Ontvangen bedankjes 1
Geen geld,
Best goed beeld ! Leuk speelgoed.

Maar is dat monteren dan moeilijk , je weet ik heb daar weinig kaas van gegeten.
Dat is ook de rede dat ik hem niet koop, maar stiekem best op mijn giek zou willen monteren om kicke beelden te maken.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Actioncam voor weinig 29 jan 2014 21:08 #1405

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Het monteren is niet zo moeilijk. Er zit een programma van Magix bij wat je gratis kan blijven gebruiken als je je registreert. Ik heb het even geprobeerd en het lijkt best wel aardig te werken. Wil je echt gelikte filmpjes, dan ontkom je niet aan betaalde programma's zoals Adobe Premiere, Pinnacle Studio enz.


Bijlage video.JPG niet gevonden

Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Actioncam voor weinig 01 feb 2014 23:25 #1406

  • mrPBP
  • mrPBP's Profielfoto
  • Bezoeker
Willem ziet er goed uit, je zou alleen de horizon wat lager kunnen zetten dan zijn de beelden nog beter :thumb:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: Willem
Tijd voor maken pagina: 0.195 seconden

Leden login