Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Fietsweekend 2016 21 okt 2015 21:45 #1618

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Ik weet het, het is rijkelijk vroeg om al over het fietsweekend 2016 te beginnen.

Allereerst de datum!! Normaal gesproken zouden we weer het eerste weekend van Mei moeten kiezen. Door allerlei omstandigheden vallen de weekends van 8, 15 en 22 mei voor Ed en mij af, zodat het weekend van 29 mei eigenlijk alleen overblijft.

En dan de vraag waar we naartoe gaan?

2013- Sauerland Winterberg
2014- Eifel Simmerath
2015- Luxemburg Hoscheid
2016- ?

Zowel de Eifel als Luxemburg vond ik leuk, al vond ik de Eifel qua natuur mooier.

Ik heb nog niet gezocht naar een accomodatie, maar daar is Peter altijd goed in ;-) :thumb:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Fietsweekend 2016 23 okt 2015 16:50 #1619

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
We hebben het er op het werk over gehad wat de bestemming moet worden. Iedereen vond het leuk om weer naar de Eifel te gaan (ook lekker dichtbij) en we gaan daar dus weer een hotelletje zoeken.
Peter had (uiteraard) al wat gevonden op een of andere website. Ik heb zitten kijken, maar als je daar een reservering maakt, dan zit je er aan vast.

Via de website waar we vorig jaar geboekt hebben, kun je tot 1 dag voor aankomst kosteloos annuleren en/of wijzigen. Vorig jaar hebben we daar veel gemak van gehad met wijzigingen op het laatste moment.

Ik heb geselecteerd op Monschau, dus kijk er even naar wat leuk lijkt:

Hotels rondom Monschau


De datum wordt definitief vrijdag 27 mei 2016, en of we dan 2 of 3 nachten gaan, dat zien we nog wel.

Tot nu toe gaan in ieder geval mee:
  • Peter
  • Roy
  • Duncan
  • Michel
  • Marcel
  • Ed
  • Ondergetekende

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem.

Fietsweekend 2016 23 okt 2015 18:55 #1620

  • Marcel
  • Marcel's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • make more fun
  • Berichten: 345
  • Ontvangen bedankjes 1
Heb er nu al zin an.


Goed bezig

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Fietsweekend 2016 23 okt 2015 22:34 #1624

  • Peter
  • Peter's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Berichten: 79
  • Ontvangen bedankjes 0
We gaan ervoor, moeten alleen nog een leuk onderkomen uitzoeken, maar dat komt wel goed.
Willem komt met z'n nieuwe racebike met schijfremmen, om het snelst af te dalen ( kan die de verloren tijd inhalen die die met klimmen is verloren, Hahahah) Ik kijk er nu al nar uit, wie o wie gaat er nog meer mee???????????????????????
We horen het wel( is nog er vroeg) maarja kan je deze winter al lekker trainen.

Gr PeterB

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Fietsweekend 2016 20 nov 2015 19:53 #1633

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
We hebben 3 hotels geselecteerd:

Hotel Seemowe in Simmerath. Ligt aan de Ruhrsee. Ziet er netjes uit maar de recensies zijn wat minder, met name over het eten zijn wat klachten. Kosten voor 3 nachten: 145 euro pp halfpension. Je kunt gratis annuleren tot 18:00 uur op de dag van aankomst.
Betaling: geen aanbetaling

Carat Vitalhotel in Monschau. Ziet er beter uit dan Seemowe en heeft ook betere recensies. Parkeren schijnt wat moeilijker te zijn en kost 7 euro per nacht. Kosten voor 3 nachten: 161 euro pp voor met alleen diner op de dag van aankomst. Je kunt gratis annuleren tot 18:00 uur op de dag van aankomst.
Betaling: geen aanbetaling.

Hotel Eifelgold Rooding . Zijn we twee jaar geleden geweest. Eten was top, vooral zalm kan ik aanraden ;-) .
Kamers kan ik niet veel van zeggen, want ik lag met Marcel op een 1 persoons kamer :windje: Kost 150 euro pp halfpension.
Annuleren is niet gratis.
Betaling: gehele reissom vooraf betalen.

Ik sluit me aan bij de meerderheid, dus laat even weten waar je voorkeur naar uit gaat.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Fietsweekend 2016 21 nov 2015 01:15 #1634

  • Michel
  • Michel's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Berichten: 60
  • Ontvangen bedankjes 10
Willem,

heb het één en ander gelezen op tripadviser. Ieder hotel heeft wel iets wat niet goed is (als je de beoordelingen mag geloven). Bij de één is het eten minder bij de ander wat mindere bedden (slapen doe ik toch wel na die glooiende heuvels te hebben beklommen) of bij de andere gratis wifi/parkeren of juist betalen.... vroeg of laat inchecken) etc. Tenslotte komen we voor het fietsen maar een beetje lekker eten is ook niet onbelangrijk. Weet niet wat de andere bikkels ervan vinden (weet niet wat ze op of onder de bank aan euries hebben :yes: :yes: ) maar mijn voorkeur is:
1. Hotel Eifelgold Rooding (zijn jullie bikkels 2 jaar geleden al geweest en was goed bevallen, snap ook dat je een keer een ander hotel wil proberen).
2. Carat Vitalhotel.
3. Hotel Seemowe.

Uiteraard sluit ook ik me aan bij de meerderheid als het maar geen Hotel Seemowe wordt, hahaha :thumb: ik hoor of lees het wel :cool: :lol_1:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Willem
Tijd voor maken pagina: 0.212 seconden

Leden login