Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Fietsweekend 2018 10 juni 2017 22:10 #1736

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Ja, ik weet het: we zijn nog maar net terug en dan nu al over 2018 beginnen? Ja, en we gaan natuurlijk weer het eerste weekend van mei en dat betekent van vrijdag 4 t/m maandag 7 mei.

Hopelijk zijn we volgend jaar weer met minimaal 11 personen en mogelijk zelfs nog meer, wie zal het zeggen. Ik heb een mooie accomodatie gevonden in de Vulkaan Eifel in het plaatsje Bonsbeuern. Het is iets verder dan afgelopen jaar en ook iets duurder. Daarentegen adverteren ze met All-in, dus alle maaltijden, koffie, thee en andere dranken zijn inclusief. Of daar het bier aan de bar ook onder valt .....??? ;) . Maar dat gaan we meemaken!!

Bij het arrangement zit ook een gids die alle dagen met ons meefietst, dus van de off road paden van Peter blijven we verschoond.

Klik hier voor Wielerherberg Eifel All inn

De afstand vanaf Utrecht is 342 km.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Fietsweekend 2018 17 juli 2017 17:00 #1737

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Helaas moeten we toch een andere datum kiezen. Het blijft een lastige maand met al die feestdagen en dan zitten er ook nog wat verjaardagen in deze maand. Monique (van Roy) is 5 mei jarig, dus dat gaat hem niet worden. 13 mei is moederdag en dan heeft Ed het heel druk in de winkel. 20 en 21 mei is pinksteren, dus uiteindelijk zal het fietsweekend van vrijdag 25 t/m maandag 28 mei georganiseerd gaan worden. De kan op mooi weer is statistisch gezien groter, maar of dat uitkomt???

Laat even weten of je in ieder geval de intentie hebt om mee te gaan, dan kan ik vast een optie nemen op dat weekend.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Fietsweekend 2018 18 juli 2017 08:15 #1738

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Ik heb een mail uitgestuurd naar de Wielerherberg met de vraag om een optie te krijgen voor bovengenoemde datum. Het is echter nog niet helemaal duidelijk wie er allemaal meegaan en daarom heb ik gevraagd of het aantal flexibel kan zijn.

Tot nu toe hebben toegezegd:

Marcel
Wim V
Roy
Laurens
Michel
Peter
Edward
Willem

Nog onbekend:
Ron
Harry
Duncan

en wie zich nog verder aanmeld natuurlijk.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Fietsweekend 2018 18 juli 2017 22:17 #1739

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Ik heb antwoord gehad van Wielerherberg All-in. In eerste instantie dacht ik dat de man een rekenfout gemaakt had, want ik vond het wel erg duur. Maar als je rekent dat alles inclusief is...... enfin lees de de onderstaande mail en dan hoor ik wel wat jullie er van vinden.

Dag Willem,
Leuk dat je ons gevonden hebt! En hier kun je inderdaad een leuk stukje fietsen.
De gevraagde datums zijn ook nog vrij, zodat ik dat weekend voor 10 personen in optie zet, ok?
Aankomst vrijdag 25 mei 2018
Vertrek maandag 28 mei 2018

Aantal personen 10
Aantal dagen 4
Aantal nachten 3

Prijs per persoon arrangement € 312,-

Totaal € 3120,-

Aanbetaling € 1560,-

Het zorgeloze all-in principe van de Wielerherberg houdt in dat eten, drinken, ook het (alcoholische) drankje 's avonds, sportvoeding, routes en gebruik van de wielerfaciliteiten (bijv. iedere dag je fietskleding gewassen) bij de prijs inbegrepen is. Ook hoort Rianne graag of één van jullie bijv. vegetarisch is of een voedselallergie heeft, of als je iets echt niet lust, zoals spruitjes, zuurkool of kaas. Waar mogelijk probeert ze er tijdens het koken rekening mee te houden.
Behalve je eigen fiets, fietskleding, helm en schoenen, is alles voor jullie aanwezig in de Wielerherberg.
Als je wilt maak ik routes op maat voor jullie, of ik fiets zelf mee als tour-guide. Alles bij de prijs inbegrepen.

Als het je past, en jullie definitief willen boeken, ontvang ik graag ter bevestiging van jullie boeking een aanbetaling van 50% van het totaalbedrag. Uiteraard ontvang je dan een bevestiging van de betaling per mail.

Betalingsgegevens:
SNS bank BIC: SNSBNL2A Rekeningnummer: NL74 SNSB 0935 6854 64
t.n.v.: Dik van Dalen, Dorfstr. 3, 56864 Bonsbeuern

Ik hoop dat je zo voldoende informatie hebt, zo niet bel of mail gerust!

Met sportieve groet,

Dik van Dalen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem.

Fietsweekend 2018 19 juli 2017 14:30 #1740

  • Marcel
  • Marcel's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • make more fun
  • Berichten: 345
  • Ontvangen bedankjes 1
Ik ging ook uit van 78, euri per dag !
Maar aan de andere kant het is all in dus verder kost het je niks extra,s

Dus achteraf heb je geen verrasing van wat je normaal nog aan drank en eten moet betalen !
En gids is ook in begrepen als we dat willen.
ik denk dat het een goede keus is, als je de verhalen leest schijnt het super goed te zijn daar

Ik zeg doen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Fietsweekend 2018 23 juli 2017 08:09 #1743

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Oef, druk ik op een verkeerd knopje: is mijn bericht weg :(

De prijzen van vorige jaren:
Luxemburg was ongeveer €1900 voor 8 personen
De Cockerei was €177 exclusief drank.
Lanterfanter was €207,50 en daar kwam nog €40 pp bij voor het eten op de laatste dag.

Zelf neem je nog het een en ander mee aan repen en sportdrank en dat hoeft nu niet.
Per saldo zal het een paar tientjes duurder zijn, maar daarvoor kunnen we er wel voor kiezen om een gids mee te nemen. Die kan ons allemaal uit de wind rijden.

Ik ben ook voor :)
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Willem
Tijd voor maken pagina: 0.345 seconden

Leden login