Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Zaterdag mtb testen. 09 nov 2013 17:02 #1320

  • Willem
  • Willem's Profielfoto
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Vanmorgen met Marcel naar het Buytenpark bij Snowworld gereden: Marcel op z'n testfiets en ik op mijn leenfiets. Er stond een behoorlijk windje en dan merk je echt het verschil tussen een racer en een MTB. Eenmaal daar aangekomen zomaar een pad opgereden en natuurlijk vet tegen de richting in ......... wisten wij veel :nea:

Nadat we wat paadjes gepakt hadden, kwamen we op het hoogste punt uit. Een geweldig uitzicht en we zagen ook een gigantische regenbui aankomen. Dus als een speer naar beneden en daar vonden we een schuilplaats bij de sporthal.

Na de regenbui weer verder en waar eerst de paadjes droog waren, reden we nu af en toe door de kleibagger. Super glad natuurlijk en ik had echt geen zin om languit in de bagger te gaan liggen, dus rustig aan. Bij de volgende regenbui hadden we het eigenlijk wel gezien en hebben even geschuild bij Snowworld. Daarna richting huis.

En hoe beviel het? Nou ..... eigenlijk wel goed, ondanks de regen en bagger. Heel wat anders dan op de weg. En het krijgt ook wel een vervolg in de vorm van een eigen MTB.

Ik had eerst mijn zinnen gezet op een nieuwe, maar ik ga toch maar Marktplaats eens afspeuren naar een goede gebruikte. Wellicht dat dat beter is voor de portemonnee ;-)

Klik hier voor de ritgegevens

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Zaterdag mtb testen. 09 nov 2013 18:39 #1322

  • Marcel
  • Marcel's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • make more fun
  • Berichten: 345
  • Ontvangen bedankjes 1
Mooi verslag weer Willem!
Samen naar snowworld op mtb, ik was er nog nooit eerder geweest met een mtb het pacour verkennen,moet zeggen er zaten behoorlijke hellingen in die ik soms moet trotseeren met afstappen.
Het was voor mij puur om mijn nieuwe aankoop te testen,dat was maar goed ook want de remblokken van de schijfremmen waren niet goed , ze maakten een oorverdoofend geluid met remmen.
Onder tussen waren we lekker aan het raggen door de bagger en zagen er al snel uit als varkens die in de modder hadden liggen rollen! :lol_1:

Heb na wat onderhandelen de mtb aangeschaft en ben een tevreden mens.
Ga de winter maanden lekker mee raggen op mtb banen elders in ons mooie kleine landje.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Zaterdag mtb testen. 10 nov 2013 00:06 #1323

  • Peter
  • Peter's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Berichten: 79
  • Ontvangen bedankjes 0
ZOZO Willem en Marcel hebben jullie eindelijk een stukje parkoers gereden. Dit is natuurlijk maar een beginner stukje, voor het echte werk ga je gewoon door weer of weer( een regenbuitje!!!!!!!!!!!!!)
Wim, fijn fietsie he goed ingereden door een vrouw. Als mijn rug weer een beetje mee wil doen neem ik jullie wel een keertje mee, gaan we een leuke training doen.
Gr PeterB

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: WillemMarcel
Tijd voor maken pagina: 0.277 seconden

Leden login