imageedit 1 7916888289Òp de een of andere manier lukt het resetten van password's niet. De mails die verstuurd worden komen niet op hun bestemming terecht. Het lijkt zich te concentreren op de hotmail.com en live.com email adressen en op de een of andere manier lijkt het IP adres van de server door hotmail en/of live gezien als spamadres of heeft een ongeldig beveiligingscertificaat. Er is in ieder geval een ticket aangemaakt bij de servicedesk van de provider. Naar een tijdelijke oplossing wordt gezocht.

 

Update 15-09-2018 21:50 uur

Onderstaand bericht van de helpdesk

Microsoft heeft vaker problemen of ineens een andere strategie. In dit geval is er geen sprake van een blokkade maar nieuwe strategie onregelmatig mailing. Ik wil u aanraden om een mailhost te gebruiken welke alleen maar met mailing bezig is waardoor alle uitgaande mail ook gesorteerd verzonden wordt.

Update 15-09-2018 22:44 uur: Probleem is verholpen. U kunt uw password weer resetten (indien nodig natuurlijk)