Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Winterberg

Winterberg 31 jan 2019 16:49 #39964

• Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Ontvangen bedankjes 22
Ik ben afgelopen dagen met mijn vrouw naar Winterberg geweest, zij wandelen, ik skieen. Het is natuurlijk geen Oostenrijk of Frankrijk, maar toch wel leuk om te doen.

Onderweg naar huis kwam ik op het volgende idee:
Als je 's-morgens om 06:00 uur vertrekt van huis, dan ben je tussen 09:00 en 10:00 uur in Winterberg en kan je de hele dag boarden of skieen. Het leukste is natuurlijk een overnachting te nemen en dan kan je de volgende dag ook de hele dag op de piste doorbrengen. Als je dan om 17:00 uur daar weer vertrekt en onderweg bij een Mac stopt voor wat voer, dan ben je tussen 20:00 en 21:00 uur weer thuis.
Wij hebben donderdag geboekt en zijn vanaf maandag 3 dagen daar geweest. Goede sneeuw en eigenlijk best wel goed weer. Door de weeks is het niet zo achterlijk druk als in het weekend, dus dat heeft de voorkeur.
Lijkt me best wel leuk om een keer met een groepje te doen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Winterberg 01 feb 2019 20:07 #39965

• Theo
  • Theo's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 4
Zeker een leuk idee. Ik ga één keer per jaar skiën wat ik op zich genoeg vindt. Vroeger was ik er gek van maar sinds ik surf weet ik dat er iets dat ik nog liever doe, ook in de winter. Omdat ik in de winter altijd erg druk ben met werk, gebruik ik mijn spaarzame vrije tijd voor windsurfen. Dus hoe leuk ook, ik pas.

Winterberg 10 feb 2019 18:34 #40017

• Marcel Hooijmans
  • Marcel Hooijmans's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 4
Ik ben al heeel lang niet meer geweest , en ben er zeker wel voor in omdat te ondernemen.
Lijkt me echt wel weer gaaf om ff tussen door te doen.

Als ik een maandag en dinsdag vrij neem , hoef ik pas donderdag weer te werken .

Laast bewerkt: door Marcel Hooijmans.

Winterberg 10 feb 2019 21:46 #40018

• Willem
  • Ontvangen bedankjes 22
Ik ben er voor het eerst geweest vorige week, echt wel leuk voor een minivakantie. Ik was 3 jaar geleden voor het laatst geweest in Lermoos en nu had ik toch wel weer een dagje nodig voordat ik weer volgas durfde te gaan. Zal wel iets met leeftijd te maken hebben. :tmi: :cheer:

Ik hou de weersverwachtingen wel in de gaten.

Winterberg 14 feb 2019 19:48 #40026

• Frank L
  • Frank L's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 2
Leuk idee, Willem. Ben zelf kortgeleden een paar dagen naar Oostenrijk geweest, heerlijk. Een tripje naar Winterberg moet qua weer en sneeuw op korte termijn worden gepland, en dat is voor mij lastig met het werk, dus ik zal er niet bij kunnen zijn.
Ik weet wel dat je ook in het weekend ook per bus een dagtrip kan maken naar Winterberg, een collega heeft dat wel eens gedaan. Vroeg vertrekken en laat weer thuis, en ook van belang dat je eigen materiaal meeneemt, anders sta je eindeloos te wachten bij de verhuur..:cheer:

Winterberg 14 feb 2019 22:08 #40027

• Willem
  • Ontvangen bedankjes 22
Helaas zal dit idee even in de koelkast gezet moeten worden, althans voor mij. Gisteren lelijk gevallen met mountainbiken in Amerongen en een paar ribben gebroken.Voor het herstel staat zo'n 6 weken en dan hebben we het over eind maart. Nou, als er dan nog sneeuw ligt........

Je moet daar ook absoluut niet in het weekend zijn, veels te druk. Wij zijn maandag t/m donderdag geweest en dat was goed te doen.Geen wachtrijen bij de verhuur en bij de liften hooguit een minuut.

• Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: NicoFrank LTheo
Tijd voor maken pagina: 0.321 seconden
Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account