Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Doelen 2019

Doelen 2016 21 dec 2018 11:54 #39896

• Ed
  • Ed's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 12
Lekker door in de topic strang.
Strakkies als dagen weer wat langer gaan worden lekker water op ontspannen en genieten ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Doelen 2019 24 dec 2018 09:56 #39902

• Danny
  • Danny's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 1
Wat een r*kjaar (jaren) is dit geweest wat betreft surfen zeg...
Ondanks een paar leuke en lekkere sessies dit jaar veel te weinig geweest en dat gaat veranderen!
Jullie gaan deze rotkop weer meer op het water zien en weer lekker varen!
Doelen?
Ondanks ik het speedsurfen vaarwel heb gezegd blijft het toch wel kriebelen, dus dan maar met het slalomspul zo hard mogelijk gaan.
Zie jullie weer snel op het water, ik zal mij netjes voorstellen voor die mij niet meer herkennen na zo lange tijd!

Doelen 2016 26 dec 2018 21:48 #39903

• Johan
  • Johan's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 4
Zoals Danny al schreef was het voor mij ook een surf jaar met te weinig surf uren. Volgend jaar mijn boards beter leren kennen en weer meer vaar uren maken. Zeil range is volgend jaar compleet en wil volgend jaar (2019)ook eens kijken in Frankrijk. Hopelijk meer tijd en meer wind volgend jaar. Wat ik ook leuk zou vinden dat er weer meer openlijk gecommuniceerd gaat worden waar er gevaren gaat worden.

Doelen 2016 27 dec 2018 22:33 #39905

• Theo
  • Theo's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 4
Snelheidsdoelen dit jaat niet gehaald. Volgend jaar weer een kans. Gijpen gaat wel steeds beter. En het varen op zich gaat veel makkelijker. Het slalomboard was wennen maar nu durf ik er toch veel op. Veel varen heeft geholpen. En door training op het droge heb ik meer controlegevoel op het water. Dus dat blijf ik doen.
En Johan, ik zal proberen zoveel mogelijk te berichten als ik ergens ga varen.

Laast bewerkt: door Theo.

Doelen 2016 15 jan 2019 22:16 #39944

• Frank L
  • Frank L's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 2
Kan terugkijken op een prima surfjaar met 34 sessies. Dit seizoen weer veel meer met slalomspul gevaren dan de afgelopen twee jaren, en dat beviel prima hoewel de snelheden niet heel bijzonder waren. Meest gebruikte setje was de PD 110 met Racing Blade 7.0, daarmee vooral bij Ouddorp Haven een aantal topsessies gehad. De 2012 7.0 en 7.8 zijn in het najaar vervangen door 2016 modellen, en ik ga ook eens experimenteren met een SDM in plaats van RDM mast in de Racing Blades.
Geen echte doelstellingen voor 2019. Zou mooi zijn nog eens een PR te varen, maar het gaat me toch vooral om het plezier op het water, zo veel mogelijk vaaruren en de gezelligheid aan de kant niet te vergeten. Kortom, laat de lente maar komen! En: welkom terug Danny :) :)

Doelen 2019 15 feb 2019 16:43 #40032

• Marcel Hooijmans
  • Marcel Hooijmans's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 4
Voor mij was 2018 ook geen top jaar , ivm mijn knie.
Heb nu totaal nergens meer pijn , dus kom maar op met die wind.
De eerste speed sessie vorige week was best heftig in het begin, na 2 uurtjes had ik de boel weer onder controle.
Heb veel zin in dit seizoen,

Altijd leuk Danny als je weer komt varen, jij bent altijd een goeie sparrings partner om knoert hard mee te slalommen.
Maar zou je idd maar ff voorstellen , hahahahahhahahah
Welkom back gozer,

En Johan , meer openheid van afspreken is eigenlijk het meest via de app , iplv eerst op een forum te plaatsen is zoooo jaren 2000.
Maar joh je hebt mijn app ook en als je op de hoogte wil zijn zal ik je wel in lichten .

Met zw , ov zzw oudorphaven mooie dag met zw 5 zonnemaire .
In het voor jaar rond mei hoop ik weer naar Lf te gaan, is er afgelopen jaar ook niet van gekomen ivm mijn knie.
Zie julie snel op het water gasten

Moderators: NicoFrank LTheo
Tijd voor maken pagina: 0.343 seconden
Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account