Vanmorgen met Marcel naar het Buytenpark bij Snowworld gereden: Marcel op z'n testfiets en ik op mijn leenfiets. Er stond een behoorlijk windje en dan merk je echt het verschil tussen een racer en een MTB. Eenmaal daar aangekomen zomaar een pad opgereden en natuurlijk vet tegen de richting in ......... wisten wij veel :nea:
Nadat we wat paadjes gepakt hadden, kwamen we op het hoogste punt uit. Een geweldig uitzicht en we zagen ook een gigantische regenbui aankomen. Dus als een speer naar beneden en daar vonden we een schuilplaats bij de sporthal.
Na de regenbui weer verder en waar eerst de paadjes droog waren, reden we nu af en toe door de kleibagger. Super glad natuurlijk en ik had echt geen zin om languit in de bagger te gaan liggen, dus rustig aan. Bij de volgende regenbui hadden we het eigenlijk wel gezien en hebben even geschuild bij Snowworld. Daarna richting huis.
En hoe beviel het? Nou ..... eigenlijk wel goed, ondanks de regen en bagger. Heel wat anders dan op de weg. En het krijgt ook wel een vervolg in de vorm van een eigen MTB.
Ik had eerst mijn zinnen gezet op een nieuwe, maar ik ga toch maar Marktplaats eens afspeuren naar een goede gebruikte. Wellicht dat dat beter is voor de portemonnee
Klik hier voor de ritgegevens