Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

trim/setup moderne boards 28 juli 2020 15:35 #40353

• Reindt
  • Reindt's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 0
Hoi Randy, de topic eens doorgelezen en heel herkenbaar allemaal. Inmiddels ben ik ook een paar jaar verder maar herken bepaalde angsten van jou heel goed. Ik heb dat ook vaak, ik doe dit niet omdat...... terwijl je eigenlijk er voor moet gaan, maar ja zet die knop maar eens om. Ik heb ook nog steeds regelmatig problemen om in de achterste voetband te komen en eigenlijk heb ik dat alleen als ik rechts voor vaar, links voor heb ik dat probleem eigenlijk nooit, dat is instappen en gaan. Terwijl bij rechts voor ik oploef en daardoor de snelheid verlies en geregeld opnieuw kan beginnen...grrrr. Ik merk dat dit ook een mentaal dingetje is omdat ik dan niet comfortabel ben en denk als het niet goed gaat, katapult en daar heb ik dan geen zin in dus gaat het vaak wat geforceerd. Terwijl ik (eigenlijk) nooit geen katapults meer heb. Was precies het zelfde met het fladderen van het board, daar had ik schrik van totdat ik een berichtje hierover las van Ben van der Steen en hij zei dat je het board gewoon moet laten gaan, het komt meestal wel goed en idd dat heeft geholpen. Enfin, er valt nog steeds veel te leren.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: NicoFrank LTheo
Tijd voor maken pagina: 0.249 seconden
Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account