Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp:

Doelen 2020 25 nov 2019 20:35 #40274

• Frank L
  • Frank L's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 2
Doel voor 2020: méér varen.
2019 was een bijzonder seizoen, met relatief weinig goede wind in de weekenden. Daardoor een stuk minder kilometers gemaakt dan andere jaren. Ook een aantal dagen met zo veel wind dat ik naar Strand Horst ben getogen, omdat het aan de kust te heftig was.
En hopelijk in 2020 minder wier in de Grevelingen, en meer mooie dagen met een lekkere N/NO-wind om bij Ouddorp te varen.
Maar het seizoen is nog niet voorbij! Wie weet nog een paar mooie sessies in de kerstperiode, kan zomaar gebeuren met ons nieuwe klimaat!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Doelen 2020 28 dec 2019 15:37 #40298

• Ed
  • Ed's Profielfoto
  • Ontvangen bedankjes 12

Frank L schreef : Doel voor 2020: méér varen.
2019 was een bijzonder seizoen, met relatief weinig goede wind in de weekenden. Daardoor een stuk minder kilometers gemaakt dan andere jaren. Ook een aantal dagen met zo veel wind dat ik naar Strand Horst ben getogen, omdat het aan de kust te heftig was.
En hopelijk in 2020 minder wier in de Grevelingen, en meer mooie dagen met een lekkere N/NO-wind om bij Ouddorp te varen.
Maar het seizoen is nog niet voorbij! Wie weet nog een paar mooie sessies in de kerstperiode, kan zomaar gebeuren met ons nieuwe klimaat!

Ja wat hierbove staat wel mee eens idd ja , daar hebben geen controlle over. En....buiten de ""weekenden " om was ook niet echt super.
Wat verder issue is in 2019 is de enorme wier groei in de grevelingen , opstappe vanaf HK beach was van mrt tot juli onmogelijk , eiegenlijk ook wel vanf Grevdam.
Wordt opstappe Kbank en De Punt of Odh,Bdam wel klaar mee agv idote drukte en mot echt vreselijk eind lopen , is met FW geen pretje. Best veel op reeuwijk geweest :woohoo: :woohoo:
Beste was in mijn beleving na augustus....zelf eens of paar keer 3 dagen achter elkaar kunnen varen dat zijn dan wel ff krente in de pap.
Wel idee dat voorheen zelfs wel eens week lang kon doorvaren , toen had ik nog geen FW en waren er jaren met 3500 km + en voor sommige zelfs nog veel meer :thumb:
Nu meer km en tijd in de bus op de weg dan op water als je niet oplet.
Ik heb tijd zat , voor iedere zucht en voorspelling die wel heeeel mooi is heb ik geen zin om door dat wespe nest heen naar water te gaan.....zeker niet niet met feestdagen enz en die zijn er meer dan genoeg bij onze ooster buren.
Zal alleen maar drukker worden , de promo voor zeeuwse en zuidhollandse wateren loopt als een tierelier en spots steeds kleiner qua ruimte , nog meer regeltjes.
Opstappen Haringvliet bij Hvdam zal wel betaald parkeren worden enz enz enz zeker er nu een soort van pier gemaakt gaat worden of is.
Waterworld daaro ligt ook in flink in de weg , wellicht helpen paar flinke stormen tis jammer voor de uitbater maar met windsurfers word totaal geen rek gehouden.
Windsurfen....iets toch iets met een vlieger....:ohmy:
2020 we gaan het beleven...heb er stakkies wel weer zin an

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Ed.
Moderators: NicoFrank LTheo
Tijd voor maken pagina: 0.286 seconden
Don't have an account yet? Register Now!

Sign in to your account