Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Woensdag 03 juli 2013 03 juli 2013 16:43 #1123

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Het is al weer 4 weken geleden dat we op woensdag gefietst hebben. Net gebeld door Marcel en we gaan weer een rondje rijden. Ik begrijp dat er nog iemand meerijdt, maar die ken ik niet ..... of wel natuurlijk :bye:

Wel gisteren in mijn eentje 90 km gereden, dus ik hoop dat ik het bij kan houden.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Woensdag 03 juli 2013 03 juli 2013 21:48 #1124

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Vanavond met Robert (of is het Robbert?) en Marcel gefietst. Natuurlijk kende ik Robbert, alleen niet van naam maar wel van het surfen. Nou, we hebben weer een klepper erbij hoor, sterke kerel!!
Hij rijdt op een mooie gele Duell, die tegenwoordig door van Herwerden uit Voorburg gebouwd worden.

We zouden een rondje Rotte doen met misschien nog er rondje Brienenoord er aan vast. Bij de A12 reden we drie knakkers achterop van mijn leeftijd, misschien zelfs iets ouder. We moesten 36 km/h rijden om ze af te schudden, dus dat beloofde wat!! Een paar kilometer voor Terbregge werden we weer ingehaald door diezelfde diesels en we zijn verder met ze meegereden. Ze reden gewoon strak 31 - 32 in 't uur.

Marcel moest natuurlijk weer even vlammen en reed gewoon weg bij de groep. Ikzelf was inmiddels lekker warm gereden (duurt tegenwoordig zeker 20 km) en kon zo af en toe ook een stukje op kop rijden. We zijn verder met deze groep meegereden naar Zoetermeer en jammer genoeg reed een van die gasten nog lek. :evil:

Thuisgekomen stond er 44 km op de teller met een gemiddelde van 29 km/h.

Klik hier voor de ritgegevens

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem. Reden: Link naar van Herwerden toegevoegd

Woensdag 03 juli 2013 04 juli 2013 19:26 #1128

  • Marcel
  • Marcel's Profielfoto
  • Offline
  • Moderator
  • make more fun
  • Berichten: 345
  • Ontvangen bedankjes 1
Was weer lekker ritje, gezellig met onze nieuwe Bikel Robbert!
Had nog nooit gefietst met Robbert ,maar ik ken hem al een heel tijdje !
Vroegah samen een aantal jaren fanatiek ijshocky gedaan en daar heb ik samen met Robbet een waanzinnige tijd aan beleefd!
Wat gaat de tijd toch snel he , we waren elkaar jaren niet tegen gekomen, en vorig zeisoen ging Robbet weer eens surfen (Herintreder) en toen kwamen we elkaar weer tegen onder tussen allebij wat jaartjes ouder.

En hij blijkt ook nog eens te fietsen, en wist niet eens dat ie drie blokken verder woont bij mijn in de straat.
Wat een toeval allemaal.

Maar goed , hij kon heel goed meekomen dat ik op een gegeven moment tegen willem zij, nou we moeten aardig door trappen om hem bij te houden Willem.
Willem die de dag er voor ook al 90 km had gefietst kon het ook goed bij houden.
Leuk om met gelijk gestemde te rijden , lekker door trappen en niet zeiken ,hahahahahahahah
Welkom Robbert

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Marcel. Reden: Was wat vegeten te schrijven
  • Pagina:
  • 1
Moderators: WillemMarcel
Tijd voor maken pagina: 0.166 seconden

Leden login