Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Woensdag 17 juli 2013 16 juli 2013 18:12 #1163

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Ik begreep dat een aantal mensen op woensdag vrij is en overdag misschien een ritje gaat maken. Helaas moet ik werken en kan dus 's-avonds pas.

Nog liefhebbers voor een rondje van zo'n 40 - 50 km? Verzamelen om 19:00 uur aan de Noord Aa (bankje)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Woensdag 17 juli 2013 16 juli 2013 20:03 #1164

  • Marcel
  • Marcel's Profielfoto
  • Offline
  • Moderator
  • make more fun
  • Berichten: 345
  • Ontvangen bedankjes 1
Hoi Willem ,
Joost en ik rijden in de avond met jou mee, gezellie
:thumb:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Woensdag 17 juli 2013 17 juli 2013 07:51 #1165

  • Robbert
  • Robbert's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Berichten: 10
  • Ontvangen bedankjes 0
Ha gasten, ik moet mezelf helaas afmeldenf voor vanavond.
Veel plezier.
Grtjs Robbert

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Woensdag 17 juli 2013 17 juli 2013 16:57 #1166

  • Johan
  • Johan's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Berichten: 116
  • Ontvangen bedankjes 0
Als alles mee zit kom ik ook. Ik moet alleen uit Nootdorp komen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Woensdag 17 juli 2013 17 juli 2013 17:48 #1167

  • Laurens
  • Laurens's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Berichten: 51
  • Ontvangen bedankjes 0
Hoi, net thuis even snel wat eten en dan kom ik er ook aan. Ps kan het al in de korte broek?

Gr. Laurens

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Woensdag 17 juli 2013 17 juli 2013 22:21 #1169

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Uiteindelijk was het een groepje van vijf, wat zich verzamelde bij het bankje. Had even het idee, dat de twee ZB'ers op hun mountainbike ook mee zouden rijden, maar dat bleek niet zo te zijn.

Marcel stelde voor om richting Katwijk te rijden en vandaar door de duinen terug naar Wassenaar en via de Vogelplas weer naar Zoetermeer.

Na een rustig begin ging het tempo langzaam omhoog en was het soms flink aanpoten om bij te blijven. In Katwijk, bij het opdraaien van de boulevard was ik wat voorzichtiger dan de rest met oversteken. Gelukkig pakte iedereen het fietspad en was het daar nogal druk. De rijweg was een betere keuze en in no time reed ik een stukje voor de groep uit. Bij 37 - 38 kwamen ze me voorbij of ik stil stond :-o

Daarna de duinen in met windje mee en daar werd makkelijk 40+ gereden en iedereen reed zo zijn eigen tempo. Via Wassenaar en de Horsten naar de Vogelplas. Daar werd nog even serieus gas gegeven door Johan. In de tunnel schakelde Marcel verkeerd en moest ik een klein gaatje dichtrijden naar Johan. De laatste 5 meter kreeg ik net niet dichtgereden, maar een klein zetje van Laurens deed wonderen :thumb:

Bij Stompwijk was het beste eraf en kon ik het hoge tempo niet meer volgen. En toen moest ik kiezen of ik boven of onderlangs zou rijden. Onderlangs zag ik nog een glimp van een wielrenner, maar dat bleek naderhand een ander te zijn. Even bellen en toen konden we bij het Geertje weer verzamelen.

Toch wel een leuke opmerking van Marcel: vroeger deden we zo'n rit op zondag en vonden we dat een hele prestatie. Nu rijden we zo'n afstand nog even na het eten ....... :dance2:

Edit : Door op het kaartje te klikken wordt je doorgelinkt naar de ritgegevens.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: WillemMarcel
Tijd voor maken pagina: 0.246 seconden

Leden login