Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Zondag 4 augustus 2013 02 aug 2013 21:10 #1197

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Zondag ga ik alsnog het rondje van vrijdag rijden, dus Delft, Vlaardingen, Hoek van Holland, Wassenaar, Stompwijk en weer naar Zoetermeer. Alles bij elkaar een dikke 80 km.

Vertrek om 10:00 uur vanaf de Noord Aa. Wie gaan er mee?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Zondag 4 augustus 2013 03 aug 2013 18:17 #1199

  • Laurens
  • Laurens's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Berichten: 51
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik ben er om tien uur. Ik zal toch ook wat langere afstanden moeten rijden i.pv. mijn gebruikelijke 30 km om de rotte meren.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Zondag 4 augustus 2013 04 aug 2013 08:14 #1200

  • Marcel
  • Marcel's Profielfoto
  • Offline
  • Moderator
  • make more fun
  • Berichten: 345
  • Ontvangen bedankjes 1
Ik ga ook graag mee,maar hangt nog even vanaf wat de plannen zijn van het vrouwtje !

Ik laat het om half 10 ff weten.

Laterssss

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Zondag 4 augustus 2013 04 aug 2013 17:00 #1201

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Met Laurens gisteren al afgesproken om naar Hoek van Holland te rijden. Vanmorgen nog een whatsappie rondgestuurd om te kijken wie er nog meeging. Marcel reageerde en op de verzamelplek kwam zowaar ook Johan nog aanrijden. Joost lag waarschijnlijk nog op een oor, dus die hebben we niet gezien.

Via Midden Delfland naar Maassluis en dan langs de waterweg naar Hoek van Holland. Bij Maassluis even gestopt om wat te eten en terwijl we daar stonden kwam er een grote groep voorbij rijden. Met wind tegen is het altijd een beetje lastig langs de waterweg, dus als een speer op de fiets om te proberen de groep te pakken te achterhalen. Helaas was 45 iets teveel gevraagd voor mij en kon het wiel van de rest niet meer houden. En probeer dan maar eens een groep in te halen in je eentje, die kop over kop rijdt. Johan had zich al terug laten vallen om mij op te pikken en we hadden het geluk om ingehaald te worden door een groep die ook zo'n 32 reed. Aanpikken dus!!

Nog even de Maeslantkering opgereden en aan de andere kan er weer af. Even later troffen we Marcel en Laurens weer en gingen we verder richting duinen. Met Johan op kop ging het daar boven de 35 km/h, maar gelukkig was het redelijk rustig, waarschijnlijk door de vakantietijd.

In Scheveningen kozen we ervoor om via de van Alkemadelaan naar Voorburg te rijden. Tot Voorburg ligt er een prachtig geasfalteerd fietspad, dus als je rustig aan doet, dan valt het wel mee met de stoplichten. Langs de A12 en de golfbaan ging het nog even los, maar vanaf de Voorweg hebben we rustig uitgereden.

Na 10 dagen niet op de fiets hebben gezeten viel het me eigenlijk nog alles mee hoe het ging. Nog een paar van dit soort ritjes en dan zijn we klaar voor de ODS classic.
Klik op het kaartje voor de ritdetails

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem.

Zondag 4 augustus 2013 04 aug 2013 17:14 #1202

  • Marcel
  • Marcel's Profielfoto
  • Offline
  • Moderator
  • make more fun
  • Berichten: 345
  • Ontvangen bedankjes 1
Het was weer een heerlijk ritje ,voor mij geheel onvewachts.
En dat na gister ook al zo,n top dag met windsurfen,wat wil een mens nog meer.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: WillemMarcel
Tijd voor maken pagina: 0.534 seconden

Leden login