Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Dinsdag 01-10-2013 01 okt 2013 17:21 #1278

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Vandaag sinds anderhalve week weer eens op de fiets. Eigenlijk fiets ik veel te weinig, de laatste weken, dus ik was benieuwd hoe het zou gaan.
Het was koud vanmorgen vroeg en eigenlijk was ik net te dun gekleed. Niet getreurd, want het zonnetje scheen en wellicht zou het kwik snel stijgen ......... dacht ik!! Ergens bij de Meije, na 40 km, kwam de temperatuur pas boven de 10 graden. Maar goed, de senioren waren goed vertegenwoordigd en met 22(!) man vertrokken we naar Breukelen. Bij Benthuizen raakten we er al 3 kwijt, want met zo'n grote groep is het achterin steeds buffelen om weer bij te komen.

Op een smal weggetje kwam een grote bestelwagen ons tegemoet en moesten we achter elkaar rijden. Natuurlijk gebeurde dit op het laatste moment, veel te laat voor z'n grote groep en dan moet je halverwege vol in de remmen. Helaas lette er eentje niet op en reed tegen zijn voorganger aan. Gevolg: 2 man op de grond, gelukkig zonder ernstige gevolgen.

In Breukelen heerlijk op een terrasje en met de wind in de rug in het vooruitzicht maar een appeltaartje genomen.

Op de terugweg was de temperatuur richting de 17 graden gestegen en was het toch wel wat warm met al die kleding aan. Maar dat is vaste prik voor deze tijd van het jaar.
Thuisgekomen had ik 132,5 km op de teller staan en heerlijk gefietst

Bijlage IMG_20131001_1214281.jpg niet gevonden


Een van de senioren (Digi) heeft een eigen blog. Lees hier zijn verslag
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem.

Dinsdag 01-10-2013 05 okt 2013 09:17 #1283

  • Marcel
  • Marcel's Profielfoto
  • Offline
  • Moderator
  • make more fun
  • Berichten: 345
  • Ontvangen bedankjes 1
Mooie rit mannen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: WillemMarcel
Tijd voor maken pagina: 0.381 seconden

Leden login