Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

donderdag 07 november 2013 07 nov 2013 18:27 #1313

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1

Bijlage 07-11-2013.jpg niet gevonden



Na de min of meer mislukte rit van dinsdag, vandaag een nieuwe poging gewaagd. Volgens de buienradar zou het droog blijven en een graad of 12 worden.

Dus om 09:30 naar het clubhuis ( in de winter vertrekken we om 10:00 uur) en zowaar vond ik daar nog 5 gelijkgestemden. Met z'n zessen dus naar Hoek van Holland via de duinen. Onderweg verloren we er twee: eentje reed op haar (ja ja) dikke banden fiets en kon niet volgen. De ander waren we ineens kwijt en hij bleek een bakkie te gaan doen bij zijn dochter. Dat laatste had ik even gemist.

Voor de 3de keer sinds 19 april 2012 lekgereden, niet verkeerd voor 10.000 km .......... :thumb: Is wel eens anders geweest (3x op 1 dag).

Lekker cappuchinootje in HvH gedronken en met windje mee langs de Nieuwe waterweg en Midden Delfland naar huis. Onderweg begon zelfs het zonnetje even te schijnen, was maar heel eventjes. Was een lekker ritje, maar kan goed merken dat het fietsen even op een laag pitje gestaan heeft. Alles bij elkaar toch bijna 100 km gereden.


Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem.

donderdag 07 november 2013 07 nov 2013 19:11 #1314

  • Marcel
  • Marcel's Profielfoto
  • Offline
  • Moderator
  • make more fun
  • Berichten: 345
  • Ontvangen bedankjes 1
Mooi ritje Willem

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

donderdag 07 november 2013 07 nov 2013 23:38 #1316

  • mrPBP
  • mrPBP's Profielfoto
  • Bezoeker
Willem voor mij even weinig tijd voor de velo. :evil: Binnenkort zal ik wel weer gaan meedoen. Eerst a.s. Zaterdag maar bezig zijn met het WRB Brevet 200 km daarna nog even sociale werkzaamheden uitvoeren. De komende week is de weersverwachting toch ook niet zo best.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: WillemMarcel
Tijd voor maken pagina: 0.171 seconden

Leden login