Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Dinsdag 26 november 2013 26 nov 2013 16:18 #1345

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1

Bijlage 26-11-2013_col.jpg niet gevonden




Vandaag maar weer eens de racefiets gepakt om wat aan het duurvermogen te werken met de senioren van TVZ 77. De laatste tijd veel te weinig gefietst en dat was al gauw te merken. Na vertrek uit het clubhuis liepen al heel snel de benen vol. Of dit nu een gebrek aan conditie was of nog niet voldoende warm gereden, daar ben ik nog niet uit. Na een tijdje ging het eigenlijk steeds beter en het tempo lag gelukkig niet hoog.

De rit ging vandaag naar Burgerveen, speciaal voor de visliefhebbers. ToekToek had een altenatieve route genomen op zijn winterfiets en onderweg zagen we hier en daar een glimp van hem. Eenmaal bij Eveleens aangekomen geen spoor van ToekToek en we hebben hem ook niet meer gezien. Tijdens de pauze bleek deHagenaar zich niet echt lekker te voelen en hij zag er ook niet echt gezond uit. Hij meldde, dat hij zich vanmorgen ook al niet echt fris voelde. Iedereen was wel een beetje bezorgd en besloten werd om via de kortste weg naar Den Haag te rijden en deHagenaar thuis af te leveren.

Gelukkig hadden we wind mee en in een rustig tempo ging het richting Den Haag. Bij de Kniplaan sloeg deHagenaar plotseling rechtsaf, terwijl de rest rechtdoor reed. Nog een aantal pogingen gedaan om hem op andere gedachten te brengen, maar hij wilde er niets van weten en reed liever in zijn eigen tempo op huis aan. Leek mij trouwens niet dat hij de kortste weg naar huis nam.......!! Over eigenwijs gesproken!!

De rest reed verder door naar Leidschendam en vandaar naar Zoetermeer. De 3B mannen sloegen af naar Bleiswijk en Bergschenhoek, terwijl de rest richting clubhuis en vandaar naar huis reed. Op het laatste stukje begon het trouwens nog heel zachtjes te regenen.


Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem. Reden: Beetje geknoeid met de foto's, Kwamen er niet goed op

Dinsdag 26 november 2013 27 nov 2013 09:33 #1346

  • Marcel
  • Marcel's Profielfoto
  • Offline
  • Moderator
  • make more fun
  • Berichten: 345
  • Ontvangen bedankjes 1
Mooi verslag van de rit !
Maar ik denk dat je een koude start te veel is geworden,volgens mij heb je conditie genoeg.
Op de mtb rij je met gemak het pacour.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Dinsdag 26 november 2013 27 nov 2013 10:12 #1347

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Ik denk dat je gelijk hebt over dat opwarmen. Na de pauze had ik het ook weer niet echt naar mijn zin en pas na een kilometer of 10 ging het weer lekker. Bij mij zijn de fietsprestaties ook sterk afhankelijk hoe ik de warming up gedaan heb. Blijkbaar moet ik in een periode dat ik niet zoveel fiets daar meer aandacht aan besteden.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: WillemMarcel
Tijd voor maken pagina: 0.198 seconden

Leden login