Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Dinsdag 17 december 2013 17 dec 2013 17:37 #1361

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1

Bijlage 13_12_17.jpg niet gevonden



Het clubhuis zat behoorlijk vol en dat was buiten al goed te horen. De aanblik van de fietsen die gestald stonden voor de ingang beloofde daarentegen niet veel goeds. Stadsfietsen en mountainbikes, maar geen enkele racefiets. Daar sta je dan met je goede gedrag en even overwoog ik als een speer naar huis te gaan, andere fiets te pakken, andere schoenen aan en vervolgens mee met de MTB groep. Even rekenen (6 heen, 6 terug) leerde dat ik pas rond 10:30 terug bij het clubhuis zou zijn .......... geen optie dus!! Maar gaan zitten en hopen dat er nog iemand zou verschijnen. ToekToek in fietskleding en deZeeuw wisten we te overreden om ook zijn fiets te pakken en mee te gaan. Nou, na veel aandringen en hem uitmaken voor 'watje' was hij toch wel bereid om mee te gaan. Hij moest zich alleen nog even omkleden.

Met enige vertraging vertrokken we richting Stolwijk ........... en het regende heel zachtjes, zo zachtjes dat het het nauwelijks regen genoemd kon worden. Nat werd je er niet van, hooguit een paar druppels op de oh zo noodzakelijke bril. Bij de Julianasluis bij Gouda moesten we even voor de geopende brug wachten op een tergend langzaam varend schip en constateerden verheugd dat het volledig droog geworden was. De thuisblijvers hadden weer ongelijk gekregen ................!! Zonder verdere bijzonderheden bereikten we het wapen van Stolwijk, waar het heerlijk warm was. Want koud was het wel onderweg!! De Garmin had tot dan toe steevast 4 graden aangegeven en dat bleef ook zo de hele verdere dag.

Na de koffie via Vlist en Reeuwijk en vandaar langs de A12 in een rustig tempo op Zoetermeer aan. Ook op de terugweg weinig bijzonderheden. Bijzonder rustig op de wegen en fietspaden. Nauwelijks (toer)fietsers tegengekomen onderweg. Oh ja, en had ik al gezegd dat het koud was?
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: WillemMarcel
Tijd voor maken pagina: 0.176 seconden

Leden login