Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Zondag 02 oktober 2011 01 okt 2011 11:47 #4

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Zondag is het voorstel om naar Zandvoort te fietsen. Verzamelen om 10:00 uur op de surfplek aan de Noord Aa. Voor goed weer is gezorgd. :lol:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Zondag 02 oktober 2011 01 okt 2011 21:36 #16

  • Marcel
  • Marcel's Profielfoto
  • Offline
  • Moderator
  • make more fun
  • Berichten: 345
  • Ontvangen bedankjes 1
Ik ben er natuurlijk ook om 10:00.

Cu

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Zondag 02 oktober 2011 02 okt 2011 16:29 #20

  • Marcel
  • Marcel's Profielfoto
  • Offline
  • Moderator
  • make more fun
  • Berichten: 345
  • Ontvangen bedankjes 1
Zoals afgesproken zijn we naar Zandvoort gefietst.
Echt een heerlijke rit en samen met Joost,Johan en Willem.
En we waren ongeveer 40 km onderweg lekker in de duinen, we reden ongeveer 38,39 km/ph en hoorde weer een hoge toon achter in mijn wiel (PONG) en ja hoor weer een spaak eruit en gelijk weer een slag in mijn wiel. :cry:

Of het nu aan mij ligt of de fiets,ik weet het niet meer wordt er helemaal GEK van.
Toch de rit uitgereden en lekker gefietst.
Deze rit is zeker voor herhaling vatbaar.

Latersssssssss

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Zondag 02 oktober 2011 02 okt 2011 18:03 #21

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Vanmorgen om 10 uur waren Johan, Joost, Marcel en ik op de surfplek om Zandvoort v.v. te doen. Na het gebruikelijke warmrijden ging het gas erop en werd er met een tempo van zo'n 33-34 km/h gereden. In een recordtijd (binnen het uur) waren we in Noordwijk en begon het stuk van de route wat we nooit eerder gereden hadden. Mooie geasfalteerde stukken, stukken door het bos, mooie uitzichten als je op een duintop reed, kortom: echt een mooie route om te rijden. Het was wel een domper voor Marcel dat er weer een spaak uit zijn wiel knalde. Maar goed, dat zal wel opgelost worden, alhoewel het natuurlijk allemaal weer tijd kost.

Na anderhalf uur waren we in Zandvoort en hebben op een muurtje wat voedsel naar binnen gewerkt. Daarna nog even over de boulevard gereden, maar dat is een klinkerweg en dat rijdt niet zo lekker. Ook was het onwijs druk dus rechtsomkeert en weer naar huis!! Helaas was er een briesje opgestoken, iets waar Johan al voor gewaarschuwd had, dus het was bikkelen door de duinen. Ik kon het tempo van de rest niet volgen, waarschijnlijk iets te enthousiast geweest op de heenweg :oops: .

Bij het Geertje was er een groepje oudjes die het wel handig vonden om vlak voor me, midden op het fietspad te stoppen. Ja, en als je van schrik je voeten vergeet los te klikken dan verandert een voorwaartse beweging in een zijwaartse, met andere woorden: ik lag op m'n gezicht. Gelukkig maar een heel klein schaafwondje op mijn knie, eigenlijk het vermelden geeneens waard. Om 13:50 tikten we weer af op de surfplek, na 88.438 km. Een mooie maar vermoeiende rit. Bedankt gasten voor de gezellige ochtend.

De cijfers:

Afstand: 88,44 km
Tijd: 198 min
Gemiddeld: 26,80 km/h
Beste 5 : 32,02 km/h

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: WillemMarcel
Tijd voor maken pagina: 0.180 seconden

Leden login