Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Zaterdag 28-01-2011 28 jan 2012 17:37 #500

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Vandaag stond er weer een lange rit op het programma om het duurvermogen te verbeteren. De rit ging richting Woerden en was grotendeels gelijk aan de rit die we een paar maanden geleden in de dichte mist gereden hebben. Gewoon op m'n gemakkie gereden in het begin, maar onderweg kwam ik een Bleiswijker tegen (kwam ik na een uur pas achter) en daar heb ik een heel stuk mee opgereden. Hij reed echter iets harder dan mijn bedoeling was, maar dat mag de pret niet drukken. Hij vond het wel makkelijk dat ik de route in mijn GPS had staan, want hij was niet echt bekend daar. :giggle:

Wat me vandaag opviel was dat ik op een gegeven moment met een hartslag reed van 170 en nog gewoon in staat was om te praten. Dat is me nog nooit eerder gelukt, dus ik denk dat ik op de goede weg ben.

Uiteindelijk had ik 98.8 km op de GPS staan met een gemiddelde van 24,4 km/h. Niet slecht, al zeg ik het zelf, bij een temperatuur van zo'n 3 graden.

Link naar de rit

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Zaterdag 28-01-2011 28 jan 2012 19:00 #501

  • Theo
  • Theo's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • So cosa faccio, non sono nata ieri!
  • Berichten: 52
  • Ontvangen bedankjes 0
Tjonge jonge Willem, jij durft!! Nu al een 100km op de kalender gezet! Dat belooft nog wat voor de rest van het seizoen!

Theo

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Zaterdag 28-01-2011 29 jan 2012 17:32 #506

  • Marcel
  • Marcel's Profielfoto
  • Offline
  • Moderator
  • make more fun
  • Berichten: 345
  • Ontvangen bedankjes 1
Dat zijn behoorlijk veel kmrts Willem.
Netjes hoor.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: WillemMarcel
Tijd voor maken pagina: 0.175 seconden

Leden login