Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Zaterdag 26 mei 2012 26 mei 2012 20:30 #705

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Toen ik vanmorgen in het clubhuis aankwam, zat er al een hele groep te wachten tot iedereen gearriveerd was en de zaterdagrit van start kon gaan. Helaas behoorden zij niet tot de groep waarmee ik normaal mee rijd. Ik zag al visioenen van een ritje alleen. Even over negenen meldde ToekToek zich, echter niet in fietskleding. Korte tijd later kwam Digi binnen wandelen gevolgd door deZeeuw en Red, zodat we toch nog met z'n viertjes waren. Er werd iets gemompeld over "niet zover weg vandaag" en er werd ook een locatie voor de koffiestop genoemd, maar dat zei mij eigenlijk niiets. Toen ik op de fiets stapte, was het een totale verrassing waar we naartoe zouden gaan.

Langs de A12 reed ik samen met deZeeuw op kop met al een behoorlijk windje tegen. Normaal gaat dit wel, maar de verkoudheid die deze week weer opspeelde had er aardig ingehakt en wel dusdanig dat ik eigenlijk rechtsomkeert wilde maken. Gelukkig wilden de anderen dit niet laten gebeuren en werd het tempo iets lager gehouden.

Via Boskoop, Alphen en Zwammerdam reden we langs de Meije, een prachtig stukje natuur. De laatste keer dat ik daar was, was volgens mij ergens in november of december, toen de bladeren al niet meer aan de bomen zaten. Vandaag zag alles er een stuk volijker uit en was het genieten. Ergens in Noorden zijn we gestopt voor de koffie en hebben heerlijk op een terrasje aan het water gezeten.


Bijlage 26052012-002.jpg niet gevonden





Na de koffie was het weer even op gang komen natuurlijk, maar met het windje in de rug ging het gas er af en toe behoorlijk op en moesten we behoorlijk trappen om een ontketende Red bij te houden. Diezelfde Red had de afgelopen week met een groep in de Ardennen gereden en dat hij daar goed getraind had was dus goed te merken :tmi:
Bij het Geertje ging de ene helft door naar het clubhuis en Red en ik zijn vandaar linea recta naar huis gereden. Bij de Noord Aa nog even een praatje gemaakt met Marcel, Joost en Johan die wilden gaan surfen. Naar mijn mening stond er te weinig wind, dus ik heb maar nagelaten om mijn racefiets om te ruilen voor de stadsfiets-met-aanhanger-voor-surfplank.

Link naar de ritgegevens

Klik hier voor Digi's report

Klik hier voor deZeeuw's report
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem.
  • Pagina:
  • 1
Moderators: WillemMarcel
Tijd voor maken pagina: 0.157 seconden

Leden login