Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Donderdag 07-06-2012 07 juni 2012 17:49 #717

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1

Bijlage TVZ07-062012.jpg niet gevonden



Ik was een dagje vrij, eigenlijk om buiten wat klussen te doen. Toen ik hedenochtend de buienradar raadpleegde, moest ik constateren dat dat klussen niet zo'n goed idee zou zijn gezien de verwachtte neerslag. Het was dus de keuze: Of in de regen klussen Of in de regen fietsen. De keuze was snel gemaakt :giggle:

Bij aankomst in het clubhuis was het redelijk gevuld, maar alleen de Adelaar en Guppie waren in fietskleding. Gelukkig melden ToekToek en deZeeuw zich ook nog, dus met z'n vijven op weg naar Hoek van Holland via Wassenaar en de duinen. In Wassenaar werd het, naar later zou blijken, definitief droog en konden de regenjasjes opgeborgen worden. Tussen Kijkduin en HvH eindelijk over het nieuwe fietspad gereden. Met wind mee prachtig, maar als je met wind tegen bovenop de duinen rijdt, dan is het oppassen geblazen.

In HvH aan de koffie/thee met appeltaart/chocoladetaart, al dan niet voorzien van een toefje slagroom. De serveerster had duidelijk moeite met het onthouden van de bestellingen en moest regelmatig gesouffleerd worden door de senioren.

Na de koffie ging het langs de Nieuwe Waterweg naar Maassluis met ToekToek op kop. Die heeft duidelijk de goede vorm te pakken na zijn escapades in de Ardennen, want ondanks de toch wel redelijke tegenwind ging hij steeds harder rijden.

Vanaf Maassluis waren de windgoden ons gunstig gestemd en ging het windje mee richting Zoetermeer in een lekker tempo. De Adelaar sloeg ergens bij Delft af richting huis en reden we met z'n viertjes verder. Op het Sprinterpad haakte ToekToek als eerste aan bij een ons voorbij komende brommer (geel plaatje) en na 100 meter had hij een heel treintje achter zich aan. Voor Guppie, op z'n pas verworven racefiets, ging het blijkbaar toch nog niet hard genoeg en ging de brommer brutaalweg voorbij. We zagen hem pas terug bij het clubhuis.

Het clubhuis was (nog) gesloten en niemand had het telefoonnummer van Han bij zich om hem te verwittigen dat de deuren van het clubhuis gesloten mochten blijven, althans wat ons betrof. Nog even staan kijken naar een training van de mountainbikeploeg van de politie. Wel een mooi vak, een beetje op een mountainbike rondrijden en er nog voor betaald worden ook.

Link naar de ritgegevens
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem.
  • Pagina:
  • 1
Moderators: WillemMarcel
Tijd voor maken pagina: 0.289 seconden

Leden login