Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Zaterdag 30-06-2012 30 juni 2012 20:11 #734

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Vandaag met de senioren op pad geweest, net als afgelopen donderdag.


Bijlage 30-06-2012.jpg niet gevonden




Donderdag zijn we naar Ijsselstein geweest, een ritje van 120,36 km.

Klik hier voor het ritverslag van donderdag

Maar goed, we zouden het over vandaag hebben. Bij het clubhuis stond iedereen buiten. Blijkbaar had de beheerder zich verslapen. Een grote groep A-rijders stond klaar voor vertrek, waar naartoe is onbekend gebleven. Toen de stofwolken van deze groep opgetrokken waren, bleken er 6 senioren klaar te staan voor de start. Een verlate A rijder kwam net voor ons vertrek aanrijden. Hij had een lekke band gehad en had de start gemist. Bij de senioren is iedereen welkom, dus vertrokken we met 7 man naar Hellevoetsluis.

Uiteraard nam Souplesse het kopwerk voor zijn rekening, bijgestaan door deDolfijn. Iedere keer verwonder ik me er over wat een mooie routes die senioren allemaal kennen. Door de drukke Randstad naar de Botlek en nauwelijks auto's en stoplichten gezien.

Bij de pont bij Maassluis sloeg TuuTuut rechtsaf naar huis, zoals hij al bij de start aangegeven had. Overvaren met de pont leverde nog een bijzondere ontmoeting op. De Eendracht kruiste zomaar onze weg. Forumlid Jacques heeft vorig jaar een reis met dit schip gemaakt.

Bijlage Foto0187.jpg niet gevonden



Na de pont ging het met een redelijk tegenwindje naar Hellevoetsluis. Op het terras bleek de bediening nog wel iets te kunnen leren, want het opnemen van de bestelling ging nou niet echt soepel. Over het uitserveren wil ik het geeneens hebben. Volgende keer maar een ander terrasje kiezen.

Na de koffie ging het met windje mee richting de Beneluxtunnel. De snelheid lag duidelijk hoger en het ging ook iets makkelijker. Ook hier weer prachtige wegen, voor mij tot vandaag totaal onbekend.
Gaandeweg voerde Souplesse het tempo steeds verder op tot af en toe dik boven de 30 km/h. Na de Balij ging zo'n beetje iedereen zijn eigen weg en waren we ruim voor de regen binnen.

Klik hier voor de ritgegevens
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: WillemMarcel
Tijd voor maken pagina: 0.235 seconden

Leden login