Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Zaterdag 05 januari 2013 05 jan 2013 19:55 #910

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Prachtig weer zou het vandaag worden met kans op een zonnetje, althans volgens de voorspellingen. Het weer voorspellen blijkt toch altijd lastig.

In het clubhuis was het druk en na een minuut of 10 handen schudden en elkaar alle goeds toegewenst te hebben ging het peloton van start richting Smitshoek. Het peloton bestond uit deZeeuw, deItaliaan, Souplesse, Boontjes, ToekToek, deAdelaar, deHagenaar, deDolfijn en ondergetekende. MrPBP had zijn fiets(en) uit elkaar geknutseld en was dus "sans velo". Digi was in geen velden of wegen te bekennen

DeItaliaan en Souplesse namen het kopwerk voor hun rekening en vanuit tweede positie kon ik de aanwijzigen die Souplesse gaf bij het veranderen van richting goed volgen. De schrik van de valpartij van vorige week zat er nog duidelijk in.

Vlak voor de Brienenoordbrug werd er een plaspauze ingelast en maakte Souplesse van de gelegenheid gebruik om een andere kopman te zoeken. Ik zou deze taak met deItaliaan vervullen tot aan de koffie. Deze koffiepauze had Souplesse duidelijk goed gedaan en hij nam weer resoluut de leiding en moest af en toe teruggefloten worden omdat het tempo wat te hoog werd.

Na de Beneluxtunnel werd er linksom Vlaardingen gereden in plaats van de gebruikelijke route langs sportpark Harga, een duidelijke verbetering deze route. Inmiddels was het ook heel zachtjes gaan miezeren, wat het er voor de brildragenden onder ons niet makkelijker op maakte. Na het tunneltje onder de A13 zwaaiden deItaliaan en deAdelaar af en ging de rest door naar Zoetermeer. In het Balijbos ging ik via Rokkeveen direct naar huis, terwijl de rest naar het clubhuis(?) ging.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem.
  • Pagina:
  • 1
Moderators: WillemMarcel
Tijd voor maken pagina: 0.160 seconden

Leden login