Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Woensdag 17 april 2013 14 apr 2013 22:24 #997

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Woensdagavond 19:00 uur is het bewolkt, windje 3 uit het zuidwesten en het is een graad of 16 - 17. Een excuus om niet mee te gaan bestaat eigenlijk niet meer :-)
De geplande rit is ca. 44 km lang, maar kan natuurlijk altijd ingekort worden als het moet.

De route op de kaart gaat met de klok mee.

Verzamelen om 19:00 uur aan de Noord Aa.


Bijlage Woe-1704.JPG niet gevonden

Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem.

Woensdag 17 april 2013 17 apr 2013 16:16 #998

  • Marcel
  • Marcel's Profielfoto
  • Offline
  • Moderator
  • make more fun
  • Berichten: 345
  • Ontvangen bedankjes 1
Lekker tempratuurtje , volgens mij 20 grd.

Ben er bij.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Woensdag 17 april 2013 17 apr 2013 18:37 #999

  • Joost
  • Joost's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Zoals de wind waait ga ik niet mee!
  • Berichten: 111
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik ook, tot zo.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Woensdag 17 april 2013 17 apr 2013 21:32 #1000

  • Marcel
  • Marcel's Profielfoto
  • Offline
  • Moderator
  • make more fun
  • Berichten: 345
  • Ontvangen bedankjes 1
Zo he he, dat was een lekker ritje met voor het eerst normale tempraturen!
Willem had weer een leuke route uitgekozen.
we zijn rustig begonnen de eerste 5km schat ik zo , eenmaal richting de de vliet ging al aardig het gas er op.
Kort om ik heb een heerlijke rit gefietst met Joost en Willem.

Met een hoog gem van 28.76 km en een afstand van 43 km.

Gasten bedankt voor de rit.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Woensdag 17 april 2013 17 apr 2013 21:38 #1001

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Wat een heerlijke avond om te fietsen na al die narigheid van de afgelopen maanden. Ik durfde nog niet in het kort, dus heb maar een dun lang zomerpak aangedaan, wat uiteindelijk een prima keuze was.

Marcel zat al op het bankje te wachten en na een paar minuten kwam Joost ook aanrijden. Uiteindelijk bleef het hierbij en vertrokken we om 19:00 voor ons wekelijkse trainingsrondje. Eigenlijk had ik Laurens ook nog wel verwacht op zijn nieuwe Scott.

Mijn doel voor de woensdagavond is altijd zo hard fietsen als ik kan. Ik heb gemerkt dat dit voor mij goed werkt: relatief kort en hard trainen op woensdag en op zaterdag een rustige duurtraining met de senioren. Nou, met Marcel en Joost erbij lukt dat hard wel en moet ik vaak tot het uiterste gaan om ze bij te houden. :thumb:

Langs de vliet richting Leiden ging het met een zacht windje in de rug prima en konden een lekker tempo rijden. Bij Cronestein zouden we langs het spoor naar de N11 rijden, maar waar we linksaf onder de A4 door moesten, bleek het fietspad afgesloten. Toen maar wat geimproviseerd en via Gelderswoude terug gereden naar Zoetermeer.

Op driekwart hadden we op het tellertje van Marcel een gemiddelde van 28,76 km/h, maar met het uitrijden op het laatst bleef er "maar" 27,6 km/h van over. Jammer, want het had er alle schijn van dat we boven de 28 gemiddeld zouden eindigen. Desondanks heb ik heerlijk gefietst.

Klik hier voor de ritgegevens

P.s. Lees net Marcel zijn berichtje. Ik denk dat het verschil in snelheid zit in het tijdstip van starten van de timer. Ik zet de Garmin altijd thuis voor de deur al aan en rij dan met een sukkelgangetje naar de verzamelplaats. Zal voortaan de timer starten als we gaan rijden.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem.
  • Pagina:
  • 1
Moderators: WillemMarcel
Tijd voor maken pagina: 0.291 seconden

Leden login