Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Fietsweekend 2017 26 okt 2016 20:20 #1702

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
In Mei 2017 gaan we voor de vijfde keer ergens fietsen. Ik heb even op de kalender gekeken en het weekend van 12/13/14/15 mei ( wordt het weekend van 5 t/m 8 mei) lijkt vooralsnog de beste optie.

Vorig jaar heb ik geprobeerd om te boeken bij hotel De Lanterfanter in St. Vith (Belgie), maar die zat vol in de periode die wij op het oog hadden. Peter en ik hebben even kort overlegd vandaag en we stellen voor om een nieuwe poging te wagen voor 2017.

Om een reservering te maken moet ik natuurlijk weten met hoeveel we zijn. Dus wil je mee, laat dan een berichtje achter.

Nieuwe record qua deelnemers in 2017?? ;) ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem. Reden: datums aangepast

Fietsweekend 2017 26 okt 2016 21:21 #1703

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Hoor net van Ed dat het dat weekend moederdag is en dan is het heel druk in zijn winkel. Alternatief zou een week eerder zijn, dus van 5 t/m 8 mei.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Fietsweekend 2017 27 okt 2016 19:29 #1704

  • Michel
  • Michel's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Berichten: 60
  • Ontvangen bedankjes 10
Willem, helemaal TOP en de datum van 5 t/m 8 mei is voor mij prima. Net ff de faciliteiten van het hotel de Lanterfanter bekeken en ziet er goed uit en een ruime keuze van meer dan 20 Belgische bieren. Proost! Zit zelfs een MTB parcour om de hoek, hahaha. heb er nu al zin in, ik ga mee. B)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Fietsweekend 2017 28 okt 2016 10:52 #1705

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Ik heb informatie opgevraagd van de Lanterfanter en inmiddels een optie genomen voor de periode van 5 t/m 8 mei. De optie is 14 dagen geldig en dan moeten we dus beslissen. Zie het antwoord van de Lanterfanter hieronder:

Bedankt voor uw aanvraag. Helaas zijn er in de periode van 12-15 mei geen kamers meer beschikbaar in ons hotel. Wel nog in de weekends van 7-9 april, 21-23 april, 4-7 mei, 16-18 juni en 22-25 juni, een verlenging met 1 dag is telkens mogelijk. Onderstaand vindt u informatie over prijzen en mogelijkheden.

Er zijn 10 kamers beschikbaar voor maximaal 30 gasten.
De kamers zijn voorzien van bed- en badlinnen en de indeling is als volgt:
1 x tweepersoonskamer (tweepersoonsbed) met douche+wc
1 x tweepersoonskamer (twee eenpersoonsbedden) met douche+wc
1 x driepersoonskamer (drie eenpersoonsbedden) met douche+wc
2 x vierpersoonskamer (twee slaapkamers met 4 eenpersoonsbedden) met douche+wc
3 x tweepersoonskamer (2 eenpersoonsbedden) met badkamer op verdieping
1 x vijfpersoonskamer (5 eenpersoonsbedden) met badkamer op verdieping
1 x vierpersoonskamer (4 eenpersoonsbedden) met badkamer op verdieping

De kostprijs voor logies met ontbijt bedraagt 37.5 tot 45 euro p.p.p.n., afhankelijk van het type kamer. De toeslag voor een eenpersoonskamer bedraagt 15 euro per nacht. De prijs voor een dagmenu van drie gangen bedraagt 22 euro p.p. Kinderen tot 10 jaar krijgen 40% korting op logies en de avondmaaltijden. In de weekends wordt voor minstens 2 nachten verhuurd. Al onze prijzen zijn inclusief BTW en verblijfstaksen.

's Ochtends staat het ontbijt klaar van 8 uur tot 10 uur. Het is mogelijk om een lunchpakket mee te nemen voor de prijs van 6 euro. Het avondeten wordt om 19 uur geserveerd. U kunt op de aankomstdag standaard inchecken vanaf 16 uur. Een ander tijdstip van aankomst kan worden overlegd. Op de vertrekdag wordt u verzocht voor 11 uur de kamers vrij te maken. Voor wie op de vertrekdag nog wil gaan fietsen, bestaat de gehele dag de mogelijkheid om gebruik te maken van de douches en bikewash (3 euro p.p.).

We hebben diverse fietskaarten en GPS-tracks. Op Routeyou en Strava zijn ook diverse routes voor wielrenners en MTB-ers te vinden die vanaf ons hotel kunnen worden gereden. Er zijn ruim 850 km bewegwijzerde mountainbikeroutes in de Oostkantons, waarbij kan worden gestart vanaf ons hotel, plus het netwerk van 800 km mountainbikeroutes in de aangrenzende Duitse Eifel. Ook zijn er een technisch parcours bij het hotel, een mtb-park in St-Vith en een downhill-parcours in Malmedy. Ons eigen MTB-gidsenteam biedt graag zijn diensten aan om u de mooiste tracks van de regio te laten zien (als de wedstrijdkalender het toelaat). De fietsen worden 's nachts veilig gestald in de fietsenkelder. Daarnaast zijn er een afspuitplaats, een droogkamer met wasmachine en wasdroger en een massageruimte. Op 800 m bevindt zich een zeer goede Specialized-fietsenzaak.

Bij het meer van Butgenbach wordt iedere zaterdagmiddag een vita-parcours aangeboden met een spannende hindernisbaan, kayakken en boogschieten. Wilt u een activiteit op maat, dan regelen we dat graag voor u bij een gecertificeerd outdoorbedrijf in de Eifel. Op een kwartiertje rijden van hier is een modern indoorcenter (6000 m2) met een super kartbaan, een lasergamehal, tien bowlingbanen, een sumoruimte en een virtuele schietbaan. U vindt er zeker een indooractiviteit die uw groep zal aanspreken.

U kunt een vrijblijvende optie nemen voor de duur van twee weken. Voor meer informatie kunt u ons ook telefonisch bereiken op het nummer 080/399877.

Met vriendelijke groet,
Git Dewulf
Lanterfanter Sporthotel*** Schönberg
www.lanterfanter.be

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem. Reden: Optie toegevoegd

Fietsweekend 2017 31 okt 2016 21:36 #1707

  • Marcel
  • Marcel's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • make more fun
  • Berichten: 345
  • Ontvangen bedankjes 1
Ziet er heel goed uit Willem.

Count me in.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Fietsweekend 2017 05 nov 2016 06:20 #1711

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Even de tussenstand voor wat betreft de deelnemers:

Peter
Duncan
Wim de V
Edward
Marcel
Michel
Willem

Nog onzeker:

Ron
Roy (hangt er vanaf wanneer zijn keuken geplaatst wordt)

Halverwege volgende week verloopt de optie en dan zullen we dus moeten beslissen. Zoals het er nu dus uitziet wordt het een reservering voor 7 man. Besluit je op een later tijdstip alsnog om mee te gaan, dan loop je dus het risico dat er geen ruimte meer is in het hotel.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: Willem
Tijd voor maken pagina: 0.220 seconden

Leden login