Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Fietsweekend 2019 18 mei 2019 16:34 #1826

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Hier wat info over de reis naar Bonsbeuren.

Zoals ieder jaar verzamelen we ergens onderweg en dit jaar is het dezelfde lokatie als vorig jaar: McDonalds in Nettetal. Als je niet meer weet hoe het zat: Naar Venlo en dan de grens over richting Koblenz. Zodra je de grens over bent, dan neem je afslag 2 Kaldenkirchen. De M zie je vanzelf. Als je moet tanken, dan kan dat daar, is voordeliger dan in Nederland. Het is de bedoeling dat iedereen daar tussen 10:30 en 10:45 aanwezig is, zodat we uiterlijk om 11:00 uur richting Bonsbeuren vertrekken.

We gaan dan over de 61 en 1 naar de eindbestemming en dat is een rit van 194 km, waarvan een gedeelte via 2 baans wegen. Volgens de routeplanner doen we daar ongeveer 2uur en 10 minuten over.
Dat betekent dat we om 13:15 (ongeveer) bij Dik zijn. De lunch staat dan al klaar en dan kunnen we om 14:30 nog een stukje gaan fietsen.

Ik heb doorgegeven dat er 1 persoon geen varkensvlees wil en 1 persoon geen vis. Ook is er eentje die geen bier wil en of ik dat speciaal aan Dik wilde doorgeven.:woohoo: ;)

Op het moment van schrijven is het zaterdag 18 mei. De weersverwachting is wat minder dan vorig jaar en we kunnen wat regen verwachten. Ook niet erg, want een paar jaar geleden hebben we in de stromende regen gereden. Als je nu aan iemand vraagt wat hem toen het meeste is bijgebleven, dan is dat het moment dat we in de stromende regen 3 lekke banden kregen! Wat een avontuur was dat. Ik bedoel maar!!

Vergeet niet je goede humeur mee te nemen, wel belangrijk.......toch?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem.

Fietsweekend 2019 20 mei 2019 21:34 #1827

  • Michel
  • Michel's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Berichten: 60
  • Ontvangen bedankjes 10
Hoi Willem,

we gaan het zien wat het weer wordt....de voorlopige voorspelling is 16 °C en een beetje bewolkt......mooi zat.
Ja en wat mij het meest is bij gebleven dat er maar één bikkel was die in de stromende regen stond en de rest aan het schuilen was in een vrachtautootje.......hahahaha.....tot vrijdag

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: Willem
Tijd voor maken pagina: 0.221 seconden

Leden login