Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Zaterdag 17 December 2011 17 dec 2011 09:36 #409

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Ik keek net uit het raam en zag een zonnetje :verycool: Volgens de Buienradar blijft dat tot het eind van de middag zo. Nog iemand zin in een ritje om bijvoorbeeld 14:00 uur (mag ook eerder)? Wordt wat mij betreft een rustig ritje na de weinige trainingsarbeid van de laatste weken :giggle: :tmi:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem.

Re: Zaterdag 17 December 2011 17 dec 2011 09:38 #410

  • Marcel
  • Marcel's Profielfoto
  • Offline
  • Moderator
  • make more fun
  • Berichten: 345
  • Ontvangen bedankjes 1
Oke Wilem,ik ga ook mee.
Wordt wel weer een xrtje tijd voor mij :cheer:

Cu

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Zaterdag 17 December 2011 17 dec 2011 10:12 #411

  • Joost
  • Joost's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Zoals de wind waait ga ik niet mee!
  • Berichten: 111
  • Ontvangen bedankjes 0
Ben er ook bij luitjes, goed idee om er een relaxed ritje van te maken, mag best wat afstand zijn maar truc is denk ik om zo constant mogelijk te rijden..tot straks.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Zaterdag 17 December 2011 17 dec 2011 17:18 #413

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Vandaag met Joost en Marcel een rondje Leiden, Valkenburg, Wassenaar, Scheveningen en door de Horsten weer naar Zoetermeer gereden. Helaas de wind een beetje verkeerd ingeschat, dus driekwart van de rit met wind tegen gereden. Het waaide ook harder als dat we dachten toen we bij de Noord Aa aan kwamen voor vertrek. Frans en Johan waren aan het surfen en qua wind was de richting en kracht perfect voor de Noord Aa. Het is mij helaas te koud, dus ik wacht wel weer tot het 15 graden is met een zonnetje :verycool: Het fietsen daarentegen was weer lekker gasten, bedankt voor de gezellige middag.

Link naar de gegevens van vandaag


Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Zaterdag 17 December 2011 18 dec 2011 10:56 #414

  • Joost
  • Joost's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Zoals de wind waait ga ik niet mee!
  • Berichten: 111
  • Ontvangen bedankjes 0
Mooi route plaatje Willem!

Zeker lekker om weer te fietsen, we hadden weer het beste van de dag met wat wind maar ook droog weer en een lekker zonnetje. Conditie wordt wel snel minder, merk goed dat ik 4 weken niet gefietst heb maar als het weer zo blijft gaan we nog veel fietsen de komende tijd.

Trouwens, ff off topic Willem, je kan je surfspullen weer van stal halen, as vrijdag 12 graden en 5 bft West, ideaal voor de NA. Mss tot dan! Dat wordt in ieder geval een pr verbreken want ik heb nog nooit zo laat in het jaar gesurft... :face:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Zaterdag 17 December 2011 18 dec 2011 12:48 #415

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
@Joost,
Is alleen maar goed om zo af en toe wat rust te nemen. Betekent wel dat je als je weer gaat fietsen niet gelijk weer gaat vlammen, want dat is vragen om problemen. Ik meende gisteren al zoiets te horen over pijntje hier/pijntje daar :tmi:

Vrijdag surfen gaat mij niet lukken. Ik krijg 2de kerstdag wat mensen te eten en dat wordt dus vrijdag de hele dag de boodschappen zien binnen te slepen :giggle: Als jij wel het water op gaat vrijdag: have fun!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: WillemMarcel
Tijd voor maken pagina: 0.187 seconden

Leden login