Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Zondag 01-01-2012 01 jan 2012 15:44 #445

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Om een uur of 12 de fiets gepakt voor een 50 km ritje naar Wassenaar via Scheveningen in mijn eentje. Ik was van plan om lekker rustig aan te doen op de heenweg en pas serieus gas te geven op de terugweg. Op het sprinterpad een lekke voorband, dus dat kostte weer een kwartier. Doorgereden naar de Vliet en vandaag wilde ik via de LVNOI (?) naar Scheveningen ................ helaas bij Starlift weer een lekke band *&^$%*^%#% , nu achter!! Weer een nieuwe band erin gezet en maar koers richting huis gezet. Jammer maar helaas.

Gelijk gezocht naar een middel om lekke banden te voorkomen. Bij 12Gotrading verkopen ze binnenbanden met een of ander goedje erin , wat een lek gelijk weer afdicht. Prijzig (15 euro per binnenband) maar volgens mij is het wel wat geld waard om een lekke band te voorkomen.

Link naar binnenband

Link de rit van vandaag

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem.

Re: Zondag 01-01-2012 01 jan 2012 17:59 #446

  • Marcel
  • Marcel's Profielfoto
  • Offline
  • Moderator
  • make more fun
  • Berichten: 345
  • Ontvangen bedankjes 1
Zo he da,s balen Willem.
Maare dat filmpie laat zien dat het echt werkt.

Dat wordt voor mij ook een zo,n band er in proppen.
Daar heb ik wel 15 € voor over.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Zondag 01-01-2012 08 jan 2012 10:00 #456

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Gisteren naar 12Go in Moordrecht geweest en 2 "Joe no flats" aangeschaft. Hier in de omgeving was het niet te krijgen. Ik heb ze er gelijk omheen gelegd en ik ben benieuwd of lekke banden nu tot het verleden behoren.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Zondag 01-01-2012 29 jan 2012 18:10 #508

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Ik heb vandaag mijn fiets ongeveer helemaal uit elkaar gehad en alles weer lekker schoon gemaakt. Ik was het al bijna weer vergeten dat ik "kampioen lekke banden" was, maar heb mijn bandjes even nagekeken. De buitenbanden zaten vol met hele kleine steentjes en scherpe dingetjes, maar er zat nog steeds 7,5 bar druk in. Voor mij het bewijs dat ze hun werk goed doen. Ik kan het iedereen aanraden, behalve Joost natuurlijk want die heeft nooit een lekke band. Hoe hij dat voor elkaar krijgt ...... ??? :giggle:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem.
  • Pagina:
  • 1
Moderators: WillemMarcel
Tijd voor maken pagina: 0.174 seconden

Leden login