Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Zaterdag 18-02-2012 18 feb 2012 15:20 #535

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Het binnen fietsen op de hometrainer lijkt misschien wel lekker, omdat je niet de kou in hoeft. Vandaag het bewijs geleverd dat dit voor mij niet werkt en dat er niets boven buiten fietsen gaat.

Ik heb me aangemeld bij TV Zoetermeer '77 en vandaag met de senioren van deze vereniging meegefietst. We waren met 6 man en de rit ging naar Hoek van Holland. Op de heenweg begon het al maar harder te waaien en met een fikse zijwind bij het Staalduinse bos was het zelfs moeilijk om netjes rechdoor te rijden. Ik dacht : "het zijn senioren, die gaan niet zo hard"! Nou, mooi wel hoor, ze komen wat langzaam op gang maar ze 'dieselen' wel gestaag door. Ze rijden een tempo wat ik heel goed aankan, alleen op het laatst zat ik er een beetje doorheen als gevolg van te weinig kilometers in de afgelopen weken. Vergis je niet, want die 'senioren' rijden 3x per week zo'n 100 km.

Onderweg werden we voorbij gereden door de snelle groep van de vereniging en die gaan pas ECHT hard. Goede keus geweest om met de senioren mee te rijden.

Op de terugweg met het windje in je rug ging het zo rond de 35 km/h zonder al te veel inspanning, dus werd er heel wat gekwetterd onderweg. De kopman liet zich niet verleiden om een kneiterhard tempo te rijden. Ik heb nog nooit zoveel kunnen praten tijdens het fietsen :wink:

Kortom: het is mij bijzonder goed bevallen!!

Link naar de rit van vandaag

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Zaterdag 18-02-2012 18 feb 2012 15:31 #536

  • Joost
  • Joost's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Zoals de wind waait ga ik niet mee!
  • Berichten: 111
  • Ontvangen bedankjes 0
Ha Willem,

Goed initiatief dat aanmelden bij TV 77, val ik met mijn 47 jaar ook onder de senioren? En op welke dagen wordt er gereden? Mss dat ik me ook aanmeld want dan heb ik een stok achter de deur om te blijven rijden..

Joost

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Zaterdag 18-02-2012 18 feb 2012 15:33 #537

  • Joost
  • Joost's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Zoals de wind waait ga ik niet mee!
  • Berichten: 111
  • Ontvangen bedankjes 0
ha Willem,

Goed initiatief dit aanmelden bij TV 77, val ik met mijn 47 jaar ook onder de senioren en op welke dagen wordt er gereden? Mss dat ik me ook aanmeld want dan heb ik een stok achter de deur om te blijven rijden.

Gr.

Joost

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Zaterdag 18-02-2012 18 feb 2012 16:57 #540

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1

...... val ik met mijn 47 jaar ook onder de senioren ........


Tuurlijk Joost, er reed ook een kerel van 49 mee.

Op welke dagen cq avonden gereden wordt is mij ook nog niet helemaal duidelijk. Maar ze hebben een website en daar staat alles op, alhoewel de informatie niet altijd op de meest logische plaats te vinden is.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: WillemMarcel
Tijd voor maken pagina: 0.172 seconden

Leden login