Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Zaterdag 24 maart 2012 24 mrt 2012 18:52 #613

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Vandaag gaven 7 senioren van TVZ'77, aangevuld met 2 jongelingen acte de presence. Besloten werd om via het 'binnenland' naar het Kopje van Bloemendaal te rijden en vandaar weer terug. Zo gezegd, zo gedaan en gingen we om 9:10 op pad voor zo'n 100 km. De voorrijder had de route niet echt in zijn hoofd en moest halverwege toch wel door de rest 'gecoached' worden qua route, want anders waren we misschien wel in Den Helder uit gekomen.

Ik had ooit al vaag iets vernomen over het Kopje, maar het blijkt een lastig klimmetje met keitjes te zijn, gevolgd door een mooie afdaling met asfalt. Zoals gewoonlijk ben ik in mijn eigen tempo omhoog gereden en kwam als laatste boven, dit tot zichtbaar genoegen van mrPBP, die net zo'n belabberde klimmer is als ik :wink:

Op het terras in Bloemendaal aan Zee was het druk, met duidelijk te weinig bedienend personeel, dus het duurde even voordat we onze versnaperingen geserveerd kregen. Daarna door de duinen weer terug en gelukkig was het niet al te druk, dus kon er flink tempo gemaakt worden. Dat tempo werd niet door iedereen op prijs gesteld, dus de 'vriendelijkheidsbetuigingen' vlogen regelmatig heen en weer.

Bij Stompwijk heb ik de groep gedag gezegd en ben op mijn gemakkie doorgereden naar huis, waar ik tot mijn schrik constateerde dat er 132,41 km op mijn tellertje stond!! Het gemiddelde viel ook nog geeneens tegen, want dat kwam uit op 25,8 km/h. Deze week toch weer 290,95 km weten te maken. Valt natuurlijk in het niet bij La Luce, want die reed vorige week 497,62 km

Link naar de rit van vandaag
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Zaterdag 24 maart 2012 25 mrt 2012 08:36 #614

  • Theo
  • Theo's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • So cosa faccio, non sono nata ieri!
  • Berichten: 52
  • Ontvangen bedankjes 0
He Willem, je blijft me verbazen!!!! Gaat lekker zo! 7 april Veenendaal-Veenendaal???? 135 km, ca 1300 hoogtemeters? Is een hele mooie tocht!
Ik heb mijn weekend voornamelijk genoten van het mooie weer! Donderdag naar Hekendorp met de DiDo's (senioren) van TC Rijnmond (116,85 km, 25,5 km/h), Vrijdag Giro d'Oostvoorne (86,56 km, 29,4km/h) en zaterdag uitfietsen rondje Kijkduin (59,55km, 28,3 km/h). Mij totaal dit weekend stokt dus op 263 km. Maar wel vreselijk genoten van het fantastische weer!
De routes:
connect.garmin.com/activity/160383929
connect.garmin.com/activity/160653404
connect.garmin.com/activity/160915952

Groetjes,
La Luce

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem. Reden: tekst opgeschoond wegen typfoutjes

Re: Zaterdag 24 maart 2012 25 mrt 2012 11:15 #617

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1

He Willem, je blijft me verbazen!!!! Gaat lekker zo!..........

Dat zijn er dan twee, want ik ben zelf ook verbaasd hoe goed het gaat. Waar een aanpassing in je training al toe kan leiden!!!

Gisteren op de terugweg door de duinen reden we toch 3 blokken van 5 km boven de 30 gemiddeld en ik had er geen problemen mee. Als er even een gaatje viel, dan kon ik dat vrij eenvoudig weer dichtrijden. Een snelheidskanon of klimmer zal ik nooit worden, maar ik kom in ieder geval niet meer uitgewoond thuis.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: WillemMarcel
Tijd voor maken pagina: 0.181 seconden

Leden login