Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Zondag 01 april 2012 31 mrt 2012 10:12 #621

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Zondag ga ik om 10:00 uur een stukje fietsen en nee ........... het is geen 1 april grap :giggle:
De wind komt uit het noord/westen, dus ik zit te denken aan een rondje Zandvoort.

Nog liefhebbers?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Zondag 01 april 2012 31 mrt 2012 20:35 #622

  • Johan
  • Johan's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Berichten: 116
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik ga ervan uit dat ik morgen een ligt weer surf sessie ga hebben op de noord aa dus fietsen wordt het niet misschien later op de dag als blijkt dat de wind niet hard genoeg is om te surfen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Zondag 01 april 2012 31 mrt 2012 21:12 #623

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Mij te koud, ik val er nog wel eens in namelijk :giggle: Ik hoop dat je genoeg wind hebt Johan. Dan heb ik tenminste flink wind mee op de terugweg door de duinen.


Bijlage 01April_weer.JPG niet gevonden

Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem.

Re: Zondag 01 april 2012 31 mrt 2012 23:10 #624

  • Johan
  • Johan's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Berichten: 116
  • Ontvangen bedankjes 0
Zo te zien hoef ik niet vroeg weg te gaan.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Zondag 01 april 2012 01 apr 2012 13:54 #625

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Vanmorgen om 10 uur nog even langs de Noord Aa gereden, maar buiten wat wandelaars was er niemand te zien. Dus maar alleen op pad voor zo'n 80 km richting de 'Ruige Hoek'. Bij het Geertje kwam ik een fietser tegemoed en even dacht ik dat het Joost was. Ik heb nog geroepen, maar hij keek niet om!!

Bij Rijpwetering ben ik even gestopt bij het standbeeld van Joop Zoetemelk om een foto te maken. Ik ben daar al vaker langs gereden, maar als je in een groep rijdt, dan stop je niet zo makkelijk. Terwijl ik daar stil stond kwam een grote groep voorbij, en ze gingen de kant op die ik ook wilde. Toen ik weer op de fiets zat, waren ze uit het zicht verdwenen, dus even tempo gereden en warempel kon ik een paar kilometer verder aanhaken. Een stukje met ze opgereden en zij bleken te trainen voor een fietsvakantie in Portugal. Helaas gingen ze bij Huigsloot een andere kant op dan ik wilde, dus ik heb ze gedag gezegd en ben alleen verder gereden.

Bij de Keukenhof was het een drukte van jewelste en de parkeerterreinen waren al aardig gevuld ondanks de relatief lage temperatuur. Ergens in Lisse heb ik een verkeerde afslag genomen, GPS begon te piepen, maar ik ben maar doorgereden richting Noordwijkerhout. Ik vond het behoorlijk fris met tegenwind en heb van armoe maar mijn regenjack aangetrokken, ook omdat er af en toe wat hemelwater naar beneden kwam.

Via Oegstgeest en Leiden weer op huis aan met het windje in de rug en om 13 uur zette ik mijn fiets in de schuur met precies 70 km op de teller. Het was een lekker trainingsritje.

Link naar de ritgegevens


Bijlage Afb0431.jpg niet gevonden

Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: WillemMarcel
Tijd voor maken pagina: 0.194 seconden

Leden login