Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Zaterdag 21 april 2012 21 apr 2012 20:10 #652

• Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Ontvangen bedankjes 1
Vanmorgen om 9 uur met een gemengd groepje van 8 man van TV Zoetermeer vertrokken richting Hoek van Holland / Maassluis. Het weer zag er dreigend uit, maar volgens de buienradar zou de regen meevallen. Nou, niet dus!! Bij het tunneltje bij Nootdorp moest het regenjack al aan maar gelukkig was het na een minuut of 10 weer droog. Richting Hoek ging er wat kolen op het vuur ondanks de tegenwind en bij mij kookte het water al heel gauw. Gelukkig kwamen we gauw in de luwte, dus kon ik weer herstellen. In Hoek van Holland ging het windje mee langs de Nieuwe Waterweg richting Maassluis. Helaas was er iemand daarboven zo vriendelijk om de hemelsluizen open te zetten. Nou is water van boven al erg, maar samen met opspattend water van de rest van het peleton is dat extra vervelend. En koud dat het was .....!! Niet bevorderlijk voor je fietsprestaties.

Van Maassluis ging het richting Maasland voor de koffie, maar daar splitste de groep zich plotseling. Met z'n vijven zijn we doorgereden, omdat kleddernat koffie drinken en daarna weer op de fiets ook geen pretje was. Bij de Kruithuisweg in Delft was ik het gespetter van de rest zo zat en kreeg honger, dus ik ben even gestopt om eten onder mijn regenjack vandaan te halen. De rest is doorgereden, waarschijnlijk linea recta naar huis. Daarna op m'n gemak en inmiddels behoorlijk verkleumd richting huis gereden. Het was tenslotte maar 5 graden. In Zoetermeer nogmaals een fikse bui op m'n donder gehad.
Thuis keek ik in de spiegel en het leek wel of ik een veldrit gereden had, zo zwart was ik. In mijn voeten had ik totaal geen gevoel meer. Kortom: een dag om gauw te vergeten!!

Ondanks al die misere van vandaag is er ook nog goed nieuws. Mijn fiets rijdt echt super!!

Link naar de rit van vandaag

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Zaterdag 21 april 2012 21 apr 2012 20:26 #653

• Johan
  • Johan's Profielfoto
  • Platinum-lid
  • Ontvangen bedankjes 0
Hey Willem, Ik heb zo het idee dat je nog de enigste ben die aan het fietsen is de laatste tijd.

Re: Zaterdag 21 april 2012 21 apr 2012 20:56 #654

• Willem
  • Moderator
  • Ontvangen bedankjes 1
Het lijkt er wel op, Johan. Eind vorig jaar bestond het groepje eigenlijk alleen nog maar uit Marcel en mij. En Marcel was toen een maatje te groot voor mij, dus heb ik me aangesloten bij een groep die beter bij mij past.

Als het weer wat beter wordt, dan ga ik de woensdagavonden weer fietsen. Op zaterdag ga ik mee met de vereniging, is altijd hardstikke gezellig.

Re: Zaterdag 21 april 2012 22 apr 2012 11:11 #655

• Marcel
  • Marcel's Profielfoto
  • Moderator
  • make more fun
  • Ontvangen bedankjes 1
Als ik dit zo lees is dit ook niet echt een groepje van samen uit samen thuis.
Een barre tocht met 5 grd en regen ,wind .

Ik denk dat het maatje te groot wel meevalt,zo hard rij ik ook weer niet.
johan en Laurens ,dat zijn pas rijders die een te grote maat zijn qwa snelheid.

Re: Zaterdag 21 april 2012 22 apr 2012 12:39 #656

• Willem
  • Moderator
  • Ontvangen bedankjes 1

Als ik dit zo lees is dit ook niet echt een groepje van samen uit samen thuis.

Over het algemeen wordt er gewoon op elkaar gewacht. Alleen in de regen is het EN vervelend EN gevaarlijk om in een groep te rijden. Ik ben ook nog een keer brildragend en dat is een extra handicap in de regen, zeker als er ook nog bagger op de weg ligt af en toe.
Ik heb dan ook zelf gezegd dat ze door moesten rijden en niet op mij hoefden te wachten.

En dat hard rijden van jou valt wel mee zeg je? Nou, voor mij niet in ieder geval :tmi: Ik kwam altijd helemaal uitgewoond thuis, om maar eens een term van de Kneet te gebruiken.

Re: Zaterdag 21 april 2012 22 apr 2012 22:43 #658

• Johan
  • Johan's Profielfoto
  • Platinum-lid
  • Ontvangen bedankjes 0
Waarschijnlijk word het volgend weekend weer wat fiets weer, kunnen we misschien weer eens wat afspreken.

• Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: WillemMarcel
Tijd voor maken pagina: 0.307 seconden

Leden login