Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp:

Bijzonderheden 06 apr 2012 17:36 #629

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Een andere keer misschien Theo. Heb zaterdag nog wat andere verplichtingen, dus ik ga gewoon met TVZ mee vanwege de tijd. Waar de rit heen voert is meestal een verrassing, maar dit is juist het leukste.

Voorlopig houden we het op zondag 29 april om naar Limburg te gaan. Lekker rustig vwb het verkeer. Nu nog een beetje lekker weer :tongue:

Ben je dan al terug van Mallorca trouwens?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Aanmelden 15 apr 2012 17:11 #646

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Vandaag won Enrico Gasparotto na 256 km de Amstel Gold Race.

Ik vond het wel grappig, want ik herkende heel wat stukjes langs de weg die we gereden hebben tijdens de ODS classic of de Mergelland route. Het kapelletje bij Mechelen (zie foto gallery op de homepage) en de lastige klim van Slenaken naar Heijenrath. Daar ben ik de laatste keer halverwege heel even gestopt en op het muurtje gaan zitten om op adem te komen.

Vandaag over twee weken is het weer zover, de weersverwachtingen lijken gunstig. Ik heb er zin an!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem.

Aanmelden 26 apr 2012 19:03 #662

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Goh, het zit ook allemaal niet mee. Eerst werd er prachtig weer voorspeld voor zondag, dat blijkt nu iets minder te worden. Een graadje of 16 en kans op een buitje. Ook Peter is niet helemaal fit, dus het is beter om het maar iets dichter bij huis te zoeken en niet naar Limburg te gaan. Deze rit stellen we uit naar een latere datum in het seizoen.

De keuze is nu gevallen op een ritje op de Utrechtse heuvelrug. Het GPS bestand is beschikbaar gesteld door de Driebergse Tour Club
De tocht is ca. 100km en voert van Driebergen, richting Austerlitz, Leusden, Achterveld, TerSchuur, Barneveld en terug naar Achterveld, Scherpenzeel, over de Amerongse berg naar Amerongen, Leersum en via de heuvelrug terug naar Driebergen. De route telt 200 hoogtemeters en is een mooie tocht voor wielrenners.

Roy neemt een maatje mee en ondergetekende haalt Peter op, waarna we op zondag om 09:00 uur verzamelen bij de benzinepomp bij langs de A12 bij Reeuwijk. Gezamelijk rijden we dan verder naar Driebergen. Peter is daar al meer geweest en wist een parkeerplaats vlak bij de route.

Wil je deze tocht ook rijden? Zorg dan dat je op zondag 29 april om 09:00 aanwezig bent bij eerdergenoemde benzinepomp. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem.

Aanmelden 28 apr 2012 12:22 #663

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Vanmorgen even rondgebeld over de weersverwachtingen voor zondag. Ziet er niet uit, zeker als je de vergelijking met maandag maakt. De uitkomst was simpel en we gaan nu maandag. Betere keuze lijkt mij zo, met een zonnetje en nauwelijks wind. Alles blijft verder hetzelfde, alleen een dag later.


Bijlage weerkoninginnedag.JPG niet gevonden

Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Aanmelden 30 apr 2012 01:25 #664

  • Theo
  • Theo's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • So cosa faccio, non sono nata ieri!
  • Berichten: 52
  • Ontvangen bedankjes 0
Veel plezier op koninginnedag! Maak er een mooie rit van en Willem, doe een beetje rustig met die ouwetjes;-)

Theo

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Zuid Limburg 9 april 2011 (verplaatst naar 29 apr) 30 apr 2012 21:04 #667

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Dit onderwerp was een apart topic. Berichten zijn verplaatst naar Afspreken/Zuid Holland.

Wil je lezen hoe het was? Klik hier!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Moderators: WillemMarcel
Tijd voor maken pagina: 0.209 seconden

Leden login