Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp:

Aanmelden 17 feb 2012 16:43 #533

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1

.......... Beetje slordig als je dan ineens tussen de profs rijdt :tmi: :giggle:............


Maar het kan wel natuurlijk :rofl:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Aanmelden 18 feb 2012 15:38 #538

  • Joost
  • Joost's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Zoals de wind waait ga ik niet mee!
  • Berichten: 111
  • Ontvangen bedankjes 0
Willem,

Zet mij maar op de lijst, alleen als het surfweer is sta ik op het water, dat wordt in ieder geval de komende weekende weer serieus km's maken want ik heb al maanden niet gefietst... :bad:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Aanmelden 16 mrt 2012 20:14 #603

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Als ik zo om me heen hoor heeft nog niet iedereen de juiste vorm te pakken om de zwaarste toertocht van Nederland te volbrengen. Het zou zonde zijn als er maar twee of drie man overblijven.

Ik heb een beetje rond zitten zappen op diverse GPS sites naar alternatieven die minder zwaar zijn. Eentje ervan is een rit over de Veluwe van ongeveer 105 km en start vanuit Veenendaal. Buiten dat hij minder zwaar is, zijn er nog andere voordelen:
  • Veenendaal is vanuit Zoetermeer maar 80 km met de auto ipv 220 km naar Limburg. Je zou het bijna op de fiets doen :tmi:
  • Als we om pakweg 8:00 uur vertrekken, dan zijn we tussen 15:00 en 16:00 uur klaar met fietsen, dus mooi op tijd om nog gewoon thuis te eten
  • Het is tweede paasdag, dus het kan nog wel eens druk worden op de weg. 80 km met een beetje file is nog te overzien.

Graag jullie mening of alternatieven.


Bijlage veenendaal.JPG niet gevonden

Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Bijzonderheden 02 apr 2012 17:32 #626

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Het is nog even weg, maar de vooruitzichten zijn voorlopig redelijk tot goed voor tweede paasdag.
Donderdag 5 april beslissen we of het doorgaat of uitgesteld wordt.


Bijlage weerlimburg.JPG niet gevonden

Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Bijzonderheden 05 apr 2012 18:11 #627

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Niks verandelijker als het weer, maar helaas zijn de weersverwachtingen voor tweede paasdag niet zo best. :bad: Koud, redelijk veel wind en grote kans op een bui.
Het is natuurlijk zonde om zo'n eind te rijden met de auto en dan door de heuvels in weer en wind te rijden. Als je dan toch nat moet worden, dan moet dat maar vlak bij huis zijn :wink:

Het voorstel is, om de rit te verplaatsen naar het weekend van Koninginnedag. Of we dan op zaterdag 28, zondag 29 of maandag 30 april gaan, dat moeten we nog maar zien. Misschien is zondag wel de beste dag ivm het verkeer.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Bijzonderheden 06 apr 2012 11:18 #628

  • Theo
  • Theo's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • So cosa faccio, non sono nata ieri!
  • Berichten: 52
  • Ontvangen bedankjes 0
Dan toch maar zaterdag 7 april Veenendaal-Veenendaal? De verwachtingen zijn behoorlijk goed! 130 km, 1300 hoogtemeters, altijd lekker! www.axa-valleirenners.nl/j20/index.php?o...blog&id=48&Itemid=59

Theo

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Moderators: WillemMarcel
Tijd voor maken pagina: 0.247 seconden

Leden login