Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Dinsdag 04 september 2012 04 sept 2012 21:36 #833

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1

Bijlage collage04092012.jpg niet gevonden



Vandaag een ritje gemaakt met de senioren van TVZ 77. Het was prachtig weer en in het clubhuis werd afgesproken om naar het Kopje van Bloemendaal te rijden, mij niet helemaal onbekend. De heenweg ging door de duinen met het windje in de rug in een behoorlijk tempo. In Zandvoort aangekomen werd er weer een totaal andere route gereden dan ik had verwacht en reden we rechts van het circuit door de duinen, terwijl ik alleen maar links gewend ben. Vrij smalle paadjes en op een gegeven moment gingen we 2 dik een onoverzichtelijke bocht door en daar dacht ik: "als we nu een tegenligger tegenkomen hebben we een gigantische valpartij". Gelukkig kwamen we die tegenligger niet tegen :tmi:

In Zandvoort gestopt voor een bakkie en het was heerlijk in het zonnetje. Het is wel een hoop herrie als je met 18 man op een terrasje gaat zitten. Maar wel gezellig!!!


Bijlage Foto0276.jpg niet gevonden



Na de koffie ging het via Nationaal Park Zuid-Kennemerland richting het "Kopje". Bij het begin van de beklimming zat ik vrij voorin in het peloton, op de top vrij ver achterin :giggle: . Klimmen is gewoon niet mijn ding, alhoewel ik wel het gevoel heb dat het ietsje beter gaat de laatste tijd.

Hierna ging het in een behoorlijk tempo met een redelijk windje tegen richting Zoetermeer. Af en toe een schreeuw van achter uit het peloton dat er een paar afgewaaid waren. Voor de goede orde: it wasn't me!! :cool:

Thuisgekomen stond er 124 km op de GPS, wat de stand voor deze week op 289,01 km brengt.

Link naar de ritgegevens
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: WillemMarcel
Tijd voor maken pagina: 0.235 seconden

Leden login