Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Zondag 07 oktober 2012 05 okt 2012 21:14 #866

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Ik ga zondag nog een stukje fietsen. Gezien de windverwachting (NW)zal het wel richting het noorden gaan en dan door de duinen weer terug. Afstand tussen de 80 en 100 km. Nog liefhebbers?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Zondag 07 oktober 2012 06 okt 2012 19:50 #867

  • Johan
  • Johan's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Berichten: 116
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik heb een rondje gemaakt via mioshare en ga deze morgen even uitproberenm.
De ronde gaat naar aalsmeer daar vind smiddags een surf wedstrijd plaats en daar wil ik even gaan kijken.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Zondag 07 oktober 2012 06 okt 2012 20:47 #868

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Hoe laat ga je weg Johan? Ik neem aan dat de route langs Zoetermeer komt, dus ik rij graag met je mee naar Aalsmeer.

Heb je soms het GPX bestand? Kan je zo meesturen met je antwoord.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Zondag 07 oktober 2012 06 okt 2012 21:51 #869

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
test
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Zondag 07 oktober 2012 06 okt 2012 21:53 #870

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1

Bijlage Kudelstaart_1_2012-10-06.gpx niet gevonden


test
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Zondag 07 oktober 2012 07 okt 2012 17:52 #871

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Vandaag een ritje met Johan gemaakt naar de surfwedstrijd "Grote Prijs van Aalsmeer", uiteraard in Aalsmeer. Om 10:00 uur vertrokken vanaf de Noord Aa en zowel Johan als ik hadden allebei een route gemaakt. Dat maakt het dubbel moeilijk, als je ook niet van elkaar weet hoe de route in elkaar zit. Het is uiteindelijk een soort combinatietocht geworden, stukje van Johan en een stukje van Willem. :giggle:

De heenweg ging met wind tegen, alhoewel het nog nauwelijks waaide. Wel deed het zonnetje weer zijn best, maar het is al oktober, dus echt warm wordt het niet meer. Na twee uurtjes kwamen we aan in Aalsmeer en daar de fietsen gestald, uiteraard op slot!! Een beetje rondgewandeld en Johan kwam nog wat oude bekenden tegen uit de tijd dat hij ook nog wedstrijden vaarde. Helaas duurde het nogal lang voordat de start viel en we begonnen het allebei een beetje koud te krijgen. Terwijl we wegreden viel het startschot .........!!

We zouden rond de Brassemermeer weer terug rijden en de navi stuurde ons een weg op die uiteindelijk uitkwam in de tuin van een huis. Dus maar weer terug en verder langs de andere kant van het water. Van de route klopte uiteindelijk helemaal niks meer en we zijn maar teruggereden met behulp van de kaart en over stukken die ik kende van de ritten met TVZ 77.

Ik kon wel merken dat er minder gefietst wordt, want op de terugweg had ik het knap moeilijk. Langs de Oude Rijn kreeg ik ook nog een keer krampverschijnselen, iets waar ik nooit eerder last van heb gehad. Uiteindelijk kwam ik redelijk uitgewoond thuis, toch maar weer wat vaker op de fiets stappen :giggle:




Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem.
  • Pagina:
  • 1
Moderators: WillemMarcel
Tijd voor maken pagina: 0.240 seconden

Leden login