Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

Zondag 21 oktober 2012 17 okt 2012 18:46 #873

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Aanstaande zondag lijkt het perfect fietsweer te worden, dus misschien is het wel leuk om het ritje naar Zandvoort/Bloemendaal nog een keer over te doen. De wind blaast nauwelijks en komt uit het noorden, dus perfect om via het binnenland heen en door de duinen terug te rijden.

Roy komt vanuit Ridderkerk en Peter gaat wegens een wandeltochtje in Nepal deze keer niet mee. Vertrek om 10 uur vanaf de surfplek aan de Noord Aa.



Bijlage 211012.JPG niet gevonden

Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem.

Re: Zondag 21 oktober 2012 18 okt 2012 22:34 #875

  • Laurens
  • Laurens's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Berichten: 51
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik heb helaas andere afspraken. Veel plezier en misschien nog een ander keer dit jaar. Na de beklimming van de mont ventoux van twee kanten heb ik niet meer gefietst.

Gr. Laurens

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Zondag 21 oktober 2012 19 okt 2012 20:34 #876

  • Joost
  • Joost's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Zoals de wind waait ga ik niet mee!
  • Berichten: 111
  • Ontvangen bedankjes 0
Hier voel ik wel wat voor, ga ervan uit dat ik er om 10.00 uur ben, zo niet gewoon vertrekken zonder mij want dan is er iets tussen gekomen.

Gr.
Joost

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Zondag 21 oktober 2012 20 okt 2012 20:00 #877

  • Johan
  • Johan's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Berichten: 116
  • Ontvangen bedankjes 0
Ik heb juist goede hoop dat het weer eens een beetje gaat waaien.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Zondag 21 oktober 2012 20 okt 2012 21:32 #878

  • Joost
  • Joost's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Zoals de wind waait ga ik niet mee!
  • Berichten: 111
  • Ontvangen bedankjes 0
Waar staat er wind Johan? B'dam?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Re: Zondag 21 oktober 2012 21 okt 2012 18:13 #879

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Van het mooie weer, wat eerder deze week voorspeld was, is deze dag niks terecht gekomen. Nat, koud en winderig was het vandaag en de temperatuur is niet boven de 12 graden geweest.

Om half 10 meldde Roy zich en stond gelijk te popelen om weg te gaan. Toch maar even de telefoon gepakt en Joost gebeld. Die lag nog in bed en zag meer heil in een stukje surfen op de Noord Aa. Johan ook nog gebeld, maar die nam niet op.

Met z'n tweetjes moesten we dus de inmiddels forse tegenwind trotseren en bij het Geertje moest ik al constateren dat het niet mijn dag zou worden. Twee weken niet gefietst, verkouden en het was vochtig en koud, wat heel veel invloed heeft op de prestaties van ondergetekende. Zo goed en zo kwaad als het ging kwamen we na zo'n 35 km aan bij Duncan in Nieuw Vennep. Daar stond de koffie met kruimelvlaai klaar en konden we even op adem komen.

Na een half uurtje gingen we weer verder en kwamen langs de ringvaart met de wind in het ruggetje. Helaas was dit van korte duur, want we moesten door Lisse richting de Langevelder slag. Eenmaal aangekomen in de duinen kregen we definief de wind in de rug en konden we behoorlijk snelheid maken. Duncan is met ons meegereden naar Wassenaar en is daar omgekeerd om zo'n beetje via dezelfde weg weer terug te rijden.

In Wassenaar moesten we een alternatieve route nemen, want men is nog steeds bezig met het fietspad. Ook begon het af en toe een beetje te regenen. Bij Kerkehout kregen we de wind weer vol tegen en daar zat ik er helemaal doorheen en zijn we in een zondagavond-oude-trutten-tempo naar de finish gereden. Uiteindelijk hebben we toch nog bijna 100 km gereden.

Klik hier voor de ritgegevens

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Moderators: WillemMarcel
Tijd voor maken pagina: 0.192 seconden

Leden login