Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Zaterdag 15 december 2012 21 dec 2012 17:21 #902

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Vandaag weer een ritje gereden met de senioren van TVZ 77. Zoetermeer via midden Delfland - Maasland -koffiestop - Hoek van Holland - Scheveningen - Zoetermeer.

Er was wat wind voorspeld, maar verder zou het grotendeels droog blijven, althans dat was de voorspelling.

ToekToek, de Zeeuw, Polleke, mrPBP en ondergetekende vertrokken om circa 09:10 uur voor een ritje naar het Wapen van Maeslant. De Zeeuw en Polleke namen het kopwerk voor hun rekening. Een zware opgave, gezien de toch wel stevige wind. Ikzelf keek vandaag even de kat uit de boom, want ik had geen idee hoe de vorm ervoor stond na een griepje. Naarmate Maasland dichterbij kwam ging ook de wind wat toenemen. Maar de kopmannen versaagden niet en uiteindelijk kwamen we om ca. 11:15 uur in Maasland aan voor de koffiestop.

Tijdens de koffie werd er nog even kontakt gezocht met Digi, maar die liet weten dat de zin om te fietsen vandaag ontbrak. Na de koffie werd er afgesproken om de kortste weg naar huis te nemen omdat het beste er bij Polleke wel af was. Blijkbaar had niet iedereen begrepen wat de afspraak nu eigenlijk inhield, want er werd koers gezet naar Hoek van Holland. Geen probleem leek mij, want de wind was ons gunstig gezind.

Eenmaal in de duinen aangekomen bleek Polleke er volledig doorheen te zitten, dus moest er rustig aan gedaan worden. Jammer, want de wind was dusdanig dat een snelheid van 35 km/h zonder al te veel inspanning gehaald kon worden. Uiteindelijk heeft Polleke de weg naar huis gevonden in het bekende "zondagavond oude trutten tempo". Ik had nog een afspraak en ben gelijk doorgereden naar huis. Daar aangekomen had ik er ruim 100 km opstaan.

Link naar de ritgegevens

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem.

Zaterdag 15 december 2012 21 dec 2012 17:25 #903

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Smerige wegen en veel plassen. Ik was, op een paar spetters van de rest van de groep na, helemaal schoon en droog. Kan je niet zeggen van mijn fiets :( . Spatbordjes werken perfect :woohoo:



Bijlage Foto0441.jpg niet gevonden

Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem.
  • Pagina:
  • 1
Moderators: WillemMarcel
Tijd voor maken pagina: 0.173 seconden

Leden login