Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Zaterdag 22 december 2012 22 dec 2012 16:22 #904

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Vanmorgen twijfelend tussen hoop en vrees de deur uitgegaan. Hoop dat het droog zou blijven, vrees dat er bij de vereniging niemand zou zijn om mee te fietsen. Uiteindelijk kwam het allebei niet uit, maar of dat nu fijn was, dat laat ik in het midden. :unsure:

In het clubhuis zaten deZeeuw, Boontjes en Digi met fietskleding aan, de rest van de aanwezigen in hun burgerkloffie. Besloten werd om via Wassenaar naar Hoek van Holland te rijden. De temperatuur was redelijk, maar er stond meer wind dan voorspeld, vooral in de duinen.

Bij Monster begon het te druppelen en moesten we even stoppen voor een teamoverleg. Besloten werd om linea recta weer naar Zoetermeer te rijden en daarmee griep tijdens de kerstdagen proberen te voorkomen. Het viel gelukkig mee met de regen, maar in Wateringen bij de Bonte Haas moesten we toch stoppen om de regenjacks aan te trekken.
Vlak hierna zwaaide Digi af naar huis, want hij had geen zin in een nat pak.
Om 12:00 uur reden we het Buytenpark alweer in en konden we nog even naar een veldrit kijken die daar aan de gang was. De speaker dacht even dat wij de kopgroep waren, toen wij langs start/finish reden.

Het clubhuis was uiteraard gesloten, dus er bleef niets anders over dan weer naar huis te gaan. Boontjes heeft bijna de hele weg in mijn wiel gereden en was vol lof over mijn spatbordjes ;)

Link naar de ritgegevens

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: WillemMarcel
Tijd voor maken pagina: 0.160 seconden

Leden login