Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Trainingsrit 16 augustus 2013 16 aug 2013 20:13 #1209

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1
Zoals inmiddels gebruikelijk op vrijdagmiddag is er weer een trainingsritje gereden. Het klimmen moet toch geoefend worden en dus gingen we vandaag naar de Brienenoordbrug.

Vandaag reden mee: Benedicte (collega van R&D), Annemieke (onze bazin ;-) ), Ted, Peter, Ronald, Michel, een collega van DFS (ben zijn naam even kwijt) en ondergetekende.


Bijlage IMG_20130816_140939.jpg niet gevonden



In een redelijk rustig tempo werd de rit aangevangen richting het Rijn-Schie kanaal. Van de week had ik mijn fiets helemaal schoongemaakt en had de trapsensor van de Garmin niet goed afgesteld. Helaas denkt dat ding dan dat je stil staat en stopt dan ook met navigeren. Ik was dan ook regelmatig de weg kwijt en dat is lastig als je door het centrum van Rotterdam moet om bij de Brienenoord te komen. Gelukkig waren Peter en Michel ook voorzien van een aanwijsdoos, dus helemaal stuurloos waren we niet.

De route door Rotterdam bevatte toch meer stoplichten dan verwacht en gewenst, dus dat kostte nogal wat extra tijd. Uiteindelijk kwamen we gezamenlijk bij de Brienenoordbrug en konden het kunstje doen waar we voor gekomen waren. Iedereen reed in zijn eigen tempo omhoog en beneden werd er weer verzameld. Daarna nog een keer terug naar de andere kant en weer terug. Uiteindelijk dus drie klimmetjes en even zovele afdalingen.

Daarna ging het weer richting Delft, via de Kralingse plas, Bergschenhoek, Pijnacker en zo weer naar Delft. Eigenlijk stond er nog een stuk richting Zoetermeer op het programma, maar dat hebben we maar overgeslagen. De groep viel steeds vaker uit elkaar en het beste was er bij de meesten wel af. Peter was onderweg al afgeslagen richting huis en dat deden Benedicte, Ted en zijn DFS collega ook. Uiteindelijk kwamen we met z'n viertjes droog in Delft aan, na 67 km.

Helaas de GPS op de fiets laten zitten, dus het ritje naar huis met de auto staat er ook op. :blush:

Klik hier voor de ritgegevens
Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Willem.

Trainingsrit 16 augustus 2013 17 aug 2013 20:53 #1211

  • Marcel
  • Marcel's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • make more fun
  • Berichten: 345
  • Ontvangen bedankjes 1
Mooie training Willem.

Ik zelf ben nog een paar x naar werk gefietst.
Mijn laatste gem over 18 km was 29.80 ;-)

Dus stiekem train ik ook voor de rit over 2 weken.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Trainingsrit 16 augustus 2013 18 aug 2013 11:04 #1212

  • Willem
  • Willem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • AKA : Wijdbeens
  • Berichten: 819
  • Ontvangen bedankjes 1

........Dus stiekem train ik ook voor de rit over 2 weken.


Ik had niet anders verwacht eigenlijk :thumb:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Trainingsrit 16 augustus 2013 20 aug 2013 20:58 #1222

  • Laurens
  • Laurens's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Berichten: 51
  • Ontvangen bedankjes 0
Omdat ik toch wat last van mijn nek had enige tijd niet gefietst. Vanavond een rondje Rotte meren gedaan. Voor mij is dat 31,4 km uit en thuis. Na 10 km met gemiddeld 32 werd ik ingehaald door een jonge knul en met 37 à 38 op de teller naar Terbrechtse plein. Daarvandaan met een leeftijdgenoot weer naar huis met ongeveer 50 % kopwerk. Uiteindelijk stond er 33,5 als gemiddelde op de teller. 33,6 lukte niet ondanks het feit dat de laatste 1,5 km boven de 40 ging.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pagina:
  • 1
Moderators: Willem
Tijd voor maken pagina: 0.174 seconden

Leden login